Niin se pitää ollakin,vaikka meillä ei ole kokeiltu vielä tota kunnon suihku kaappia![]()
Parempi puhtailla munilla köllälleen, vaikka erillisvuoteisiin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1945 1946 [1947] 1948 1949 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Niin se pitää ollakin,vaikka meillä ei ole kokeiltu vielä tota kunnon suihku kaappia Parempi puhtailla munilla köllälleen, vaikka erillisvuoteisiin. ![]() Parempi puhtailla munilla köllälleen, vaikka erillisvuoteisiin.Juuri näin,mutta ei varmaan tule testattua suihkua,kun ollaa alueilla jossa sauna,mutta puhtaat vehkeet kyllä Nyt pitäs lopetta kirjottelu tänne,kun yli 12000,viestiä tullut multa...
Pesty pyykkiä. 14 koneellista takana ja jos vielä jotain vaatetta pesisi pari lisää. Ennen muuttoa kaikki tyynyt, peitot, päiväpeitot ja muut tekstiilit on nyt puhtaina odottamassa uutta kotia.
Nyt pitäs lopettaa kirjottelu tänne, kun yli 12000 viestiä tullut multa... Ei ole pakko lopettaa, vaikka vähentäisikin. Asia ratkaisee, ei määrä. Ei ole pakko lopettaa, vaikka vähentäisikin. Asia ratkaisee, ei määrä.Niin se taitaa mennä ![]()
Pesty pyykkiä. 14 koneellista takana ja jos vielä jotain vaatetta pesisi pari lisää. Ennen muuttoa kaikki tyynyt, peitot, päiväpeitot ja muut tekstiilit on nyt puhtaina odottamassa uutta kotia.Aika urakka! Ihan kun ois paremmassa kartanossa, määrä siis : ![]() Käyty eläinlääkärissä.
Parhaan kaverin asiat ei ole kunnossa ![]() Selkä pettää ja kokeillaan kipulääkkeitä. Jos ei viikonlopun aikana viimeistään tokene niin luopumisen paikka on edessä. Ei kyl yllättänyt mut itku mulle tuli. Tuo on kuin ihmisen mieli... niin ku vanhat koirat tuppaa olemaan. Käyty eläinlääkärissä.Osaanottoni ![]()
Tuo on suurin syy, miksi minulla ei ole koiraa, enää. Tuttavan koiralla aikoinaan meni kanssa kulku huonoksi. Tuppasi takapää kuin halvaantumaan. Eläinlääkäri antoi nukutuspiikin, ja koira nukkui liki toista vuorokautta. Kun heräsi käveli taas ihan ok ruokakupille syömään. Kyse oli jostain selkärangan hermopinteestä joka laukesi, kun eläimen lihaksisto relaksoitu nukkuessa kunnolla.
Meillä on 20 vuotias kissa, millä on lonkissa nivelrikko. Loxicom tulehduslääkityksel lä hoidettu jo pitkään. Lisänä monipuolinen ruokavalio. Semmosia kissan eläkepäiviä viettelee. Käpsehtii ja ihmettelee, syö ja nukkuu ja käy laatikollaan. Joskus yöllä saattaa yllättää mourulla joka kyllä sitten herättää koko perheen. Elukat on ihan hauskoja.Käyty eläinlääkärissä. Siskon koiralla ol liikkumisongelmia ja selkä sekä jaloissa nivelongelmia. Glukoosiamiinin avulla liikkui ok vielä pari vuotta Aika urakka! Ihan kun ois paremmassa kartanossa, määrä siis : Viimeinen viikko kun on pesutupa käytössä. Muuton jälkeen yhdellä pienellä koneella noitten pesemiseen menisi viikko ja nyt sai päivässä hoidettua. Isot olen tavannut tuvassa pestä ja vaatteet kotona. Tyynyt, peitot - vara peitot ja tyynyt jo vei usean koneellisen ja lakanapesua taisi olla 3 koneellista. Itse asiassa verhot voisi ottaa alas ja pestä, saisi alkuun puhtaat ja sitten uusittua vähitellen Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1945 1946 [1947] 1948 1949 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|