Orava siellä ol kanssa muta ei se osanna lentää eikä liitää.
Mutta hiki tuli.
Vaikka en varmaa viitä kilometriä taivaltana vaikka muka reipaasti menin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1929 1930 [1931] 1932 1933 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Orava siellä ol kanssa muta ei se osanna lentää eikä liitää. Mutta hiki tuli. Vaikka en varmaa viitä kilometriä taivaltana vaikka muka reipaasti menin. Karvahan se. Tuo mun iänvanha työvaate on sähkönsininen, että ei kyllä hirveä muistuta.Mut jos haesoo samalle ![]() missä on luodinreikä.
Kohta arvelin ku äet muor tulloo poes männä toiseen kertaa ja ottoo mukkaa sitä tummoo Veikkoo, makkarat onnii jo kiukaan syrjällä olleet par tunti, pari ku ensin linna sinapin kera syöp poes ja matkustelloo jotta pittääkö toinen par laittoo tulpesää vartiks pariks. Mutta eiköhä se siitä ala ressi karata kauas poes ja tulloo illaks siniset ajatukset mielee. ![]()
Mistä helekutista sinä sen ressin hommasit. Minä kun morkkaan jatkuvasti S-kauppaa, nyt tunnustan ettei Meiran sinapin voittanutta oo. Onneksi sitä saa jo muistakin kulakkikaupoista. Se tumma Veikko ei ollut oikein meikäläisestä suun myötäistä. Totta kai minä hörpin ne, kun kerran ostin.
Sikaa savustin, ja sattu just se kohta Helekutti, kun kohti ampuivat sikaa. Mutta tolokun näköstä lihaa kypsensit.
Mistä helekutista sinä sen ressin hommasit.Höpö kotisinappi Mistä helekutista sinä sen ressin hommasit. Mistäpä mie tiesin ku liiteriin sisää käveli jotta kumpooko el otin molempii ja sanoo pittää että aika monesti oon hyvee olutta juona, mutta nämä kuulu sarjaa samoo ku se etelän kuravesi eli koffi. Mutta makkara ol hyvee ihan kuin muistin. miusta se meira on turha etikkasta. Ja eelen tul ressi ku pit käyvä työ asiioita hoitamassa melkei neljättä tuntii. ee oo tottuna noin pitkiin jankauksii yksikertasista asiioista. Taen käävä vieläi löölyt mut mukaa völjyy otan olvin, jäip ees muakuntaa rahat. Sikaa savustin, ja sattu just se kohta Pieni reikä onneksi Pitäis katsoa onko pakkasessa vielä lämminsavu hirveä. Olispa vaan vielä ...
Höpö kotisinappi En ole vielä tähän ikään syönyt koetsinappia, joka olisi suunmyötäestä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1929 1930 [1931] 1932 1933 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|