Pistin Petterin jääkaapin jäähtymään.
Itse myös käynnistin Rellun lähtövalmistelut, johto kiinni ja jääkaappi päälle, tulevia vkl reissamisia silmälläpitäen. Pojan kun olisi tarkoitus lähteä tyttöystävänsä kanssa kokeilemaan caravan-elämää
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1908 1909 [1910] 1911 1912 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pistin Petterin jääkaapin jäähtymään. Itse myös käynnistin Rellun lähtövalmistelut, johto kiinni ja jääkaappi päälle, tulevia vkl reissamisia silmälläpitäen. Pojan kun olisi tarkoitus lähteä tyttöystävänsä kanssa kokeilemaan caravan-elämää Itse myös käynnistin Rellun lähtövalmistelut, johto kiinni ja jääkaappi päälle, tulevia vkl reissamisia silmälläpitäen. Pojan kun olisi tarkoitus lähteä tyttöystävänsä kanssa kokeilemaan caravan-elämää Tuosta se aikoinaan itselläkin lähti 11 vuotta sitten. Isän vaunulla muutaman yön reissu ja siitä lähtien joka kesä reissattu ja omaa kalustoa hankittu.
Viikonlopun aurinkomatka aloitettu. Jospa sitä löytäisi itsensä Kunkulta johonkin aikaan?
Ja keskellä kylää vielä.Juu keskellä kylää on eli palvelut lähellä Juu keskellä kylää on eli palvelut lähellä Ei tämä Multia ihan niin hyvä paikka kuitenkaan ole. Minulla on nyt kaveri neljättä vuotta siellä kausipaikalla. Toisinaan saunat luokattomassa kunnossa, eikä vessoja aina muisteta siivota muutamaan päivään yms. Leirintäalueen paikkana ihan mukava, itsekin siellä pari kertaa käynyt. Ja samanlaista vääntöä kuin Hietasaaressa siellä on vähän väliä toisten tekemisistä Ei tämä Multia ihan niin hyvä paikka kuitenkaan ole. Minulla on nyt kaveri neljättä vuotta siellä kausipaikalla. Toisinaan saunat luokattomassa kunnossa, eikä vessoja aina muisteta siivota muutamaan päivään yms. Leirintäalueen paikkana ihan mukava, itsekin siellä pari kertaa käynyt. Ja samanlaista vääntöä kuin Hietasaaressa siellä on vähän väliä toisten tekemisistäAika näyttää mitä tapahtuu Ei taida olla yhtään paikkaa suomessa jossa ei olis vääntöä ![]() Ei taida olla yhtään paikkaa suomessa jossa ei olis vääntöä Näissä mobile-vermeissä on se hyvä puoli että jos ei vääntö enää miellytä, sitä kerää kimpsunsa ja hinaa mökin toiseen paikkaan. Jossain OKT-alueella se sitten onkin jo hieman hankalampaa jos naapurin kanssa joutuu kovin pahasti riitoihin ![]() Näissä mobile-vermeissä on se hyvä puoli että jos ei vääntö enää miellytä, sitä kerää kimpsunsa ja hinaa mökin toiseen paikkaan. Jossain OKT-alueella se sitten onkin jo hieman hankalampaa jos naapurin kanssa joutuu kovin pahasti riitoihinNäin on Ei taida olla yhtään paikkaa suomessa jossa ei olis vääntöä Kulkijalla ei ole koskaan mitään vääntöä missään. Enintään netissä. Annan muiden väännellä, ei sellaista vapaa-ajalla huvita tehdä. Kulkijalla ei ole koskaan mitään vääntöä missään. Enintään netissä.Juuri näin ![]() Mihinkä meinasit vetää kaapelia ![]() Mihinkä meinasit vetää kaapelia Mökistä rantasaunaan. matkaa vaan sen verran ettei cee caravankaapeli riitä ![]() Ja viellä pitäs maahan upottaa yli 50m Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1908 1909 [1910] 1911 1912 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|