Eipä tuo ruvennu uusintaa epäröimään.Teki kyllä kaikenlaista testiä ja terv.tarkastusta.
Entinen A BE C säilyy.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1906 1907 [1908] 1909 1910 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eipä tuo ruvennu uusintaa epäröimään.Teki kyllä kaikenlaista testiä ja terv.tarkastusta. Entinen A BE C säilyy. Multia ja paikka on SinerväVoisin lyyvvä vetoa missä on ensikevään treffit. Ainakin esitys. ![]() Voisin lyyvvä vetoa missä on ensikevään treffit. Ainakin esitys.Katsotaan jos järjestän enää treffejä Se on hieno paikka Katsotaan jos järjestän enää treffejäTämä ihan vaan meijän kesken. Mihin koira karvoistaan pääsee. ![]() Tämä ihan vaan meijän kesken. Mihin koira karvoistaan pääsee.Se ois kyllä hienopaikka järjestää treffit ![]() Kerrohan millainen se uusi kausipaikka on, nyt kun on hyvä verrokki se Hietasaari niin mitrn nuo huoltorakennukset ja yleinen siisteys.Helvatin siisti,kolme saunaa kesäkahvila jossa b-oikeudet ja muutenkin rento paikka,katso netistä heidän sivut siinä kerrotaan kaikki ![]() Pitkästä aikaa tehty oikeita töitä Minä olin eilen ja heti otti selkään. Käsivartta vahvaa kaapelia kummallakin olkapäällä että on tasasesti painoa. Joo on kerrottu kyllä mutta kuvia ei just niistä viihtyvyyttä lisäävistä kohteista ole ja kun yleinen paikka on kyseessä niin ilmeisen harva siellä on myös käynyt. Itse en ollut edes paikasta kuullutkaan ennen tätä.En minäkään ollut kuullut aikasemin paikasta ennen kun naapuri sano Multian kunta mukana hommassa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1906 1907 [1908] 1909 1910 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|