No ei täällä mitään yö kukkujia olla, vaikka tähän aikaan kirjoittelen. Työpäivä pikkusen venähti ja just kotiin tulin. Kyllä maistuu kylmä olut hyvälle pitkän päivän jälkeen. Taidan ottaa toisenkin 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1899 1900 [1901] 1902 1903 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No ei täällä mitään yö kukkujia olla, vaikka tähän aikaan kirjoittelen. Työpäivä pikkusen venähti ja just kotiin tulin. Kyllä maistuu kylmä olut hyvälle pitkän päivän jälkeen. Taidan ottaa toisenkin
![]()
Aamupaineet laskettu. Tulet hellaan. Ulkona 10 astetta lämmintä. Usva painaa menemään järven pinnalla, aurinko puristaa sitä kohti länttä. Puun latvat värjäytyy jo auringon säteistä. ...Kylläpä sitä rahvaan taas passoo...
Kaasupullon jävin vaihtamassa, oli yöllä loppunut, ae taitaa ola jo kolmaspullo tällekesää.
Juu huomenna nähdään, jos vaimo suo. Vai miten se meni. Varmista paikallaolomme puhelimitse. Koskaan ei tiedä kuinka kauan näyttelyssä ollaan. Tehty VALTAVA aamupala pojan kavereille jotka tulivat eilen iltapäivällä ja onneksi tänään iltapäivällä lähtevät.
On ollut sauna ja uima-allas kovilla kun 13 v pojat laittaa vauhdiksi. ![]() Siellä ne on taas. Mustikoita keräilty ja todettu muovisenkulmikkaanr ohmun olevan ihan susi verrattuna vanhanmalliseen pyöreään
Kaupasta haettu koffia,ja ruokaa
![]()
Kaupasta haettu koffia,ja ruokaa Miksi ei vieläkään kotimaista Laitilan Veikkoa. ![]() Koffi maistuu mulle Ei herrojen juomat ![]() Kaupungilla pyörähdin ja näin kenties palstalaisen ajelevan
kullanvärisellä mersulla. rek.no YSI-9 Kukalie. ![]() Koffi maistuu mulleJännä homma, olen muutamia laitilan oluita maistanut ja ei ole vakuuttanut. Kyllähän ne silti koffin pesee mennentullen, mutta eversti sandels onkin erijuttu. Kaupungilla pyörähdin ja näin kenties palstalaisen ajelevanMeidän ylläpitäjä ja päälikkö 99 ![]() Jännä homma, olen muutamia laitilan oluita maistanut ja ei ole vakuuttanut. Kyllähän ne silti koffin pesee mennentullen, mutta eversti sandels onkin erijuttu.Kui? maku kenties ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1899 1900 [1901] 1902 1903 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|