Siksi kiinnostaa, että mitä tuo Hietasaaren touhu oikeasti on.Melekeen arvaan kenestä siellä on kyse.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1895 1896 [1897] 1898 1899 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siksi kiinnostaa, että mitä tuo Hietasaaren touhu oikeasti on.Melekeen arvaan kenestä siellä on kyse. Arvailuahan tämä keskustelu on ollut, kun Diplomaatti ei viitti kirjoittaa asiaa auki.
Minä laitoin "marketti lenovon" pakettiin, huomena tulee DHL:llän kaveri hakemaan
kotiovelta läppärin. Lähtee 3 viikon reisulle Saksaan korjattavaksi. Onneksi 6kk vielä takuuta. ![]() Aamukahvia lipitellessä, kohta pitäisi taas tuupata kohti työmaata. Viikonloppua odotellessa.
Diplomaatille onnea uuden vaunupaikan etsintään
Kyl mää oon niin mieleni pahoti ko facepookis on kaik keräny mont kyment litraa kanttarellei ja muitki sienii no mä lährin kans mettä ison korin kans toivo rinnas ni mitä löysi......... 6 kanttarellin poikast oliva nii pienii, et just erottus maast ![]() Tulipa käytyä osto hel... eli ikeassa hakemassa säkkituoli pojalle huoneeseen kun se on ollut semmoista vailla.
Tavallisilla kassoilla noin äkin laskettuna +15 ihmistä kunkin takana jonossa isot ostoskärri täynnä tavaraa. Itsepalvelu eli skannaus kassoilla pari ihmistä jonossa neljälle paikkalle. Toimii pankki- ja yleisimmillä luottokorteilla. Ja aikaa meni jonotuksen alusta skannaukseen vajaa minuutti. Mikähän noissa ihmisiä pelottaa kun eivät käytä vaikka maksavatkin korteilla yleensä ? Ja bongattu lehdestä että Ihaan autonpesu loppuu tai pitää tehdä öljynerotus kaivo pihaan. Muut kait ei sentää joka päivä pese jumalaansa. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1439274526667.html Ja bongattu lehdestä että Ihaan autonpesu loppuu tai pitää tehdä öljynerotus kaivo pihaan. En pese ja painepesurilla huuhtelua ilman pesuainetta ei ilmeisesti katsota pesemiseksi, itse en ainakaan sitä sellaisena pidä. ![]() Käyty sienimettässä, heikko oli saalis
![]() Poistettu m-kulkineen katolta kattotelineiden sivut, jos ois tulevan talven lumityöt helpommat, samoin pesut.
Latasin kulkimesta pois otettua hupiakkua (Exide). Hienosti lämpeni. No, muuta ei tapahtunutkaan.
Auton kävin huuhtasemassa, hiukkasen tuo olisi vahauksen tarpeessa. Kattoo ny jos ennen talvea saisi aikaiseksi vahattua.
Käyty jkl viemässä vaunu jyväscaravan,kun vaihtoivat as.autoon
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1895 1896 [1897] 1898 1899 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|