Hommattua vetoautoon uudet kumit, pestyä molemmat autot ja vaunu. Siinäpä vapaapäivälle riittävästi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1893 1894 [1895] 1896 1897 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hommattua vetoautoon uudet kumit, pestyä molemmat autot ja vaunu. Siinäpä vapaapäivälle riittävästi.
Puheenjohtaja lupas kausipaikan,niin kaksi kyrpää hallituksen jäsentä nosti metelin
Jos tästä paikasta pitää vielä lähteä,niin kausipaikka on tikkakoski
Puheenjohtaja lupas kausipaikan,niin kaksi kyrpää hallituksen jäsentä nosti metelin Kaikki tuo, tuon tyylinen ajoi meikäläisen aikoinaan mökin rakennus puuhasteluihin. Tervehdys ...itse kullekkin
mistäs tässä tehty hilloja marjoista väsätty ja mettään olis huomenissa mieliteko joskos jonkun mustikan kävis poimimassa mutta nyt ei muuta ko hyviä öitä Tervehdys sinullekki. Pitkästä aikaa.
Tervehdys sinullekki. Pitkästä aikaa. Niinpä ...aika rientää mutta minä en ![]() ei tässä enään pysy ajan mukana liekö vanhuus iskenyt ![]() Nytkin olen ihan järkyttynyt kun tuo pikkuinen mummin nuorin lapsenlapsi ![]() joka just eilen syntyi lähtee tänään koulutielle ![]() Puheenjohtaja lupas kausipaikan, niin kaksi kyrpää hallituksen jäsentä nosti metelin Öö... Siis pitääkö kaupipaikka jotenkin anoa alueen omistajalta/haltijalta? Itse olen ymmärtänyt että noista selviää rahalla, maksaa vaan julkisessa hinnastossa kerrotun kausimaksun ja se siitä, kellään ole asiaan sen enempää nokan koputtamista ![]() Sehän tässä Tiplomaatin hommassa on, kun tulee tietoa silloin tällöin lause kerrallaan.
Kerro nyt koko tarina, niin pystytään ymmärtämään ja myötäelämään. Mistäpä syystä kaksi hallituksen jäsentä on poikkiteloin? Sehän tässä Tiplomaatin hommassa on, kun tulee tietoa silloin tällöin lause kerrallaan. Tällä tavoin saa pidettyä asian pitempään päällä ja tulee niitä kirjoituksia lisää, tilastot tykkäävät. ![]() Voidaan vatvoa samaa asiaa koko arkiviikko, onhan tässä vielä tätäkin viikkoa jäljellä. Tänään varattu karavaanarin yöpymispaikka RunniRock tapahtumaan mutta se yöpyminen olisi festarialueen välittömässä läheisyydessä eli n. 50 metrin päässä...unen saaminen lie saavuttamatonta jos se on oikeesti noin lähellä itse festarialuetta vai olisiko sittenkin mahdollista saada paikka hiukan kauempaa, se paikka olisi pellolla...jää vielä kiinni sinne.. ![]() Apulantaa, Pelle Miljoonaa, Remua... ![]() Tilastot? Meinaat, että Tiplomaatti kirjoittaa tuolla tavalla vain kerätäkseen viestimäärää. En todellakaan usko.
![]() Foorumi kehittyy asiasisällöllä, ei hyvänpäivänjuttujen viestimäärällä, vaikka itse jutut ainakin pääosin mukavia olisivatkin. Tialstojahan on kaunisteltu näillä viesteillä.
Kävin kusella. Söin kaurapuuroa. Ja älä unohda pelkkiä hymiö viestejä, niitäkin on nähty. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1893 1894 [1895] 1896 1897 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|