^
Sullahan on hurja loman jälkeinen alotus
mulla oli tänään eka päivä töissä ja tasan 8 tuntia kädet taskussa kävelyä 
Sullahan on hurja loman jälkeinen alotus
mulla oli tänään eka päivä töissä ja tasan 8 tuntia kädet taskussa kävelyä 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1884 1885 [1886] 1887 1888 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^
Sullahan on hurja loman jälkeinen alotus mulla oli tänään eka päivä töissä ja tasan 8 tuntia kädet taskussa kävelyä ![]() Molemmat autot pesty ja nyt ne kiiltelee kilpaa ilta-auringossa
Täällä taas puunattu vaimon autoa kun vaimo lähtee huomenna lasten kanssa PowerParkkiin ja yöpyvät sitten uuden leirintäalueen neljän hengen mökissä. Alunperin oli aikomus että mennään viikonlopuksi Adrialla sinne mutta soitettuani respaan kuulin että siellä on TruckShow joten leirintäalue on jo täynnä...
Mutta itse tämän päiväiseen... puunasin sitten renkaatkin AutoGlymin rengaskiillokkeella, jokainen varmaan lie huomannut miten ruskeiksi renkaat menevät aikaa myöten, nyt ne ovat taas kiiltävän mustat. Eli nyt sitten tiedossa sitä joidenkin haluamaa miesaikaa, mutta mä en sitä suoraan sanoen kaipaisi, en arkena ainakaan, mutta lomat on loppuneet jo. ![]() Kausipaikalta kotiin ja vaunu mukana.Luonnikasta reissua ja raporttia kehään Luonnikasta reissua ja raporttia kehään Myös kuvia paljon näkyville, ne kun kertoo myös erittäin paljon, kiitos. Myös kuvia paljon näkyville, ne kun kertoo Itse kaipailen kuvia palstalle muutenkin, monen kulkimiin liittyvä ostos kuvien kera kertoisi heti että millaisesta tuotteesta kyse, ilman että pitää mennä guuglaamaan ja ihmettelemään että liekkö se ostos just tällainen vaikko millainen, tiedä vaikka kuvan nähtyään tulisi ahaa elämys että tuollaista minä olen aina halunnut ja sitten myös menisi ja ostaisi. ![]()
En kyllä ole yhdessäkään autossa ruskeita renkaita ja en todellakaan niitä jynssää. Mustat ne minun silmään on ja joskus joku harrastesarja valkokylkinen, sen valkokylkisen voi sitten pitää valkoisena
En kyllä ole yhdessäkään autossa ruskeita renkaita ja en todellakaan niitä jynssää. Mustat ne minun silmään on ja joskus joku harrastesarja valkokylkinen, sen valkokylkisen voi sitten pitää valkoisena Joskus olen ajanut lietelanta jälkiin asvaltilla, silloin on renkaat olleet ruskeat. Joskus olen ajanut lietelanta jälkiin asvaltilla, silloin on renkaat olleet ruskeat. Juu, täällä maaseudulla tuppaa olemaan tiellä vaikka mitä, ehkä pelkästään asfalttia ajaessa renkaatkin pysyvät mustina, sehän se olisi toivottavaa. ^
Ootko tsiigannut "Pieni talo preerialla" ![]() No ilmankos siinä jotain tuttua olikin.
![]() Huvipuistot on mukavia paikkoja kesähelteillä. On isilläkin "maisemia" kateltavana. Sanoi viisikymppinen kaverini Sika (nimi muutettu), kolmekymppisiä perheenäitejä tarkoittaen.
![]() Kotiuduttu Kunkulta ! ( Mainos
)Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1884 1885 [1886] 1887 1888 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|