Olen laiskotellut kotona 
Mukavaa kun on kerrankin aikaa ihan pitkästymiseen saakka.
Ja sitten taas menoksi.

Mukavaa kun on kerrankin aikaa ihan pitkästymiseen saakka.
Ja sitten taas menoksi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1870 1871 [1872] 1873 1874 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olen laiskotellut kotona
![]() Mukavaa kun on kerrankin aikaa ihan pitkästymiseen saakka. Ja sitten taas menoksi. Tein aisakamoihin perushuollon eli putsasin ja rasvailin tarpeelliset paikat vetopäästä taaksepäin. Lisäks räjäytin kitkapään atomeiks->puhdistus->rasvaus tarpeellisiin paikkoihin ja sitten uudet kitkapalat paikalleen huolellisesti kliinattuun vetopesään. Samalla vauhilla kiillottelin hienolla hiomapaperilla ja teräsvillalla vetokoukun kuulan vetoautosta niin luulis että alkaa yhdistelmä liikkua ääneti ja vakkaasti perässä, tosin ääniä ei ennekään kuulunu, mutta kitkapalatkin oli aikas loppu..
Kun jouduin viemään digiboxin uudestaan pajalle, niin viritin PC:n digiboxiksi telkkariin.
Kaasarit tuli synkattua. Kuvassa melkein kohallaan.
Muutama tunti töitä aamusta. Anopille kävimmä keittämässä nisukaffeet. Liiterissä kaupassa. Mökille puuhastelemaan, rillaamista ja saunomista kalliosaunassa. Totta kai uimma myös muutaman kerran.
Kyllä rahvaan taas passoo. Ylöjärvellä "puskassa".
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla Ylöjärvellä "puskassa". Jos tarvit grillin täytettä, siitä kun kurvailet tien ali sinne kauppakeskukselle päin, vasemmalla on Lihanmestarit. Hyvät lihat ja sopivasti kaikenmoista jäännöspalaa. Lavea parkkialue. Muutama tunti töitä aamusta. Anopille kävimmä keittämässä nisukaffeet. Liiterissä kaupassa. Mökille puuhastelemaan, rillaamista ja saunomista kalliosaunassa. Totta kai uimma myös muutaman kerran. Eikö tuo herrojen hommia, kahveen kanssa nisua ja omistus huvilalle lihansyöntiin ja hupi hommiin. Hyvin on Höpö asiansa hoitanut. No mökillä minäkin. 50 vuotiaassa tulisijassa makkarat patisteltiin ja nyt juuaan toinenkin olut, paitti minä kolmannen. Kohta autoon pötköttään. ![]()
Eikö tuo herrojen hommia, kahveen kanssa nisua ja omistus huvilalle lihansyöntiin ja hupi hommiin. Hyvin on Höpö asiansa hoitanut. Oman itsensä herra, kyllä. Ja juoma oli, sentti 85:sta isoon lasiin, toinen sentti mustaherukkamehua, neljä desiä liiterin sinistä Saskia ja loput sinkki Saskia. ...Ee muuta kun naattimaan "herrana" olosta. Eilen siirtymä kotoa Toivolansaareen, Ikaalisiin ja tänään katsellaan joskos jopa 2. yö oltaisiin täällä
![]() Jos tarvit grillin täytettä, siitä kun kurvailet tien ali sinne kauppakeskukselle päin, vasemmalla on Lihanmestarit. Hyvät lihat ja sopivasti kaikenmoista jäännöspalaa. Lavea parkkialue.Kiitti Vilkaisinkin tullessa sivusilmällä kauppaa ja kyllä sieltä pihvit on syytä hakea Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1870 1871 [1872] 1873 1874 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|