Tarkastutin sammuttimen hintaan 9,50.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1767 1768 [1769] 1770 1771 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tarkastutin sammuttimen hintaan 9,50.
Tarkastutin sammuttimen hintaan 9,50.Tunnolinen vaanari Tarkastutin sammuttimen hintaan 9,50.Saman homman tein pari viikkoa sitten hintaan 0€ pienen palkan päälle saatava työsuhde-etu Saman homman tein pari viikkoa sitten hintaan 0€Ensiviikolla kun loma on vietetty niin myös tarkastutan omat sammuttimeni samalla hinnalla. Tänään tosiaan käytiin Viipurissa ostoksilla ja syömässä. Kaasupullonkin täytätin,maksoi euroina 8,80. Pihasaunakin on lämpiämässä. Sent from my iPad using Tapatalk Ensiviikolla kun loma on vietetty niin myös tarkastutan omat sammuttimeni samalla hinnalla. Muistaakseni Arskalla on paljukin käytössä. Ohessa kuva nopeasta tavasta täyttää se. ![]() Adria siivoiltu ja valmiina kesän reissuihin, sekä bemmiin kesärenkaat..
En jaksanut ruveta tiskaamaan,vaan löin koneeseen
..Melkein jäi vaikutelma, että oma kuvaama.. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051319680965_uu.shtml Melkein vois sanoa, että pöllitty kuva ![]() Muistaakseni Arskalla on paljukin käytössä.Oikein muistit,tuo olisi kätsy tapa täyttää se,nyt kun minullakin on rantatontti,sen verran on myrsky nostanut vedenpintaa. Harmi kun en omista traileria tai peräkärryy. Sent from my iPad using Tapatalk Tarkastutin sammuttimen hintaan 9,50.Mä tein saman maanantaina. Kuskasin betonilaattoja sitikalla kausipaikalle, tais olla vähän ylikuormaa 50 kpl a)11kg. Eilen ei ollut kuin 40kpl samoja laattoja.
K-raudan tarjous 1€ kpl 30x30 cm, ovat pois muodista. Edullisempi vaihtoehto kyllästetylle. Sammuttimen koputtelu alueella 5€ ![]() Mä tein saman maanantaina.Minulla edessä 1.6 ![]() Minulla edessä 1.6Kaksi pulloa oli mullakin, yksi on autossa ja yksi vaunussa. Mattoa käytiin ostamassa parvekkeelle, josko huomenna sais sen leikattua lattiaan ja muutoinkin parvekkeen siivottua.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1767 1768 [1769] 1770 1771 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|