Kohta lähteä labraan verta luovuttamaan...Herrojen tyylillä ,taxi kyydillä

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1731 1732 [1733] 1734 1735 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kohta lähteä labraan verta luovuttamaan...Herrojen tyylillä ,taxi kyydillä ![]() Herrojen tyylillä ,taxi kyydilläEmäntä ajaa ![]()
Emäntä ajaaNo niiin Meillä jos minä ajan nii siinon isännällä syvänkohtauskauhusk enaariopelkotilatäy ttymyselämys..heh No niiinMikäs siinä,niin pelottavaa on?
Mikäs siinä,niin pelottavaa on?Sitä kon ajaa noin kerran vuues,nii ajitaito saattaa kärsiä.. Paitti jos kulkine on mulle mieluinen..jotenki sen liikuttaminen on helpompaa.. Tuot a-autoa en ole koskaan liikuttanut milliäkään..pussipö söä oli ihan mukava ajella.. Sitä kon ajaa noin kerran vuues,nii ajitaito saattaa kärsiä..Ei muuta,kun hyppäät rattiin vaan joka päivä
Onnistuu vasta kon saa rempat eteenpäin...
a-autolla en pysty...siinon rattivaihteet ääksOnnistuu vasta kon saa rempat eteenpäin...Helpot ne ratti vaihteet 96 Saab esm....Sitä samaa on tehny ku monena muunakin päivänä tässä lähiviikkoina. Maattu sängyssä tissit paljaana pienen miehen iloksi Hitsi, eka lukukerralla en huomannut tuota mainintaa pienestä miehestä, luin vain miehen iloksi... Ajattelin että onpas sitä nyt avoimeksi heittäydytty ![]()
Helpot ne ratti vaihteetNoh saabin penkki ei houkuttele..aikoina an kon dodgen rami seisoi ruudussa olisi saattanut moiset vaihteet tulla tutuksi sukkelaankin,,vaan vaan eipä ollu korttia silloin ![]() Ristus soli hjyvä auto No mut "kajakkikaksikossa" oli hyvä penkki. Sehän oli kaupparatsujenkin suosiossa , vapaa-kytkin vielä päälle.
Mullakin oli peltipuskurinen -70 V4 malli 2-litran koneella.
"kajakkikaksikossa" repesin heeeh ![]() Soon tuo naapurin rva kova saabisti minä bimmeristi ja toisen puolen naapuri opel mijes ![]() Soon tuo naapurin rva kova saabisti minä bimmeristi ja toisen puolen naapuri opel mijes Tuskin yhtä vannoutuneita kuin sinä. ![]() Mistä sen tietää mitä naapurin rouva on pakaroihinsa tatuloinut
![]() Niin, ja muistetaan kertoa että täällä on yks Saabisti. Ettei hirveästi mollata meitä... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1731 1732 [1733] 1734 1735 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|