Löysi tommosen savupöntöstEi ...kele, täällä viikko vedetty kaalisoppaa ilman mitään lihaa ja toinen tuommoisia syö.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Aika epäreilu on tämä maailma

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1704 1705 [1706] 1707 1708 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Löysi tommosen savupöntöstEi ...kele, täällä viikko vedetty kaalisoppaa ilman mitään lihaa ja toinen tuommoisia syö. Aika epäreilu on tämä maailma ![]() Hampaidenlääkärissä kävin. On se kumma kun sinne meno pelottaa, hyvä etten joutunut housuja tyhjentämään. Kaksikymmentä minuuttia meni aikaa ja sata euroa rahaa. Kyll muakin olis pelottanut moinnen rahan meno ![]() mutta oiskos tuo pelko hamppilaa kohtaan peruja niistä alakouluajoilta ..hyi himpskatti sitä sadistista hammaslekuria yöx.... ![]() onneksi olen siunattu aikas hyvillä legoilla ei ole joka vuosi tarvinnut kuin käydä näyttämäässä hammaskalustoa Ei ...kele, täällä viikko vedetty kaalisoppaa ilman mitään lihaa ja toinen tuommoisia syö. Ei kun sitä kutsutaan dementiaksi.. Rolli kun aina unohtaa pistää pöntön lukkoon, niin sinne menee tommosia! ![]() ![]() Ei vielä mitään
Paitsi ruoka uunissa Oliskohan sinun virkasiskoja tai -veljiä. ![]() Sikapäivillä tuli poikettua, osallistuin sika-arpajaisiin jossa arvotaan sika joka päivä.
Voitin lounassetelin, tai oikeammin 5€ alennusta lounaasta. Kärkkäinen kerää sillä sp. osoitteita vaan eipä se minua haittaa
Kyll muakin olis pelottanut Aikoinaan tuli käytyä harvakseltaan hammaslääkärillä, lähinnä siksi kun siellä olisi revitty suu tyhjäksi. Nyt olisi sitten lotisevat tekarit suussa. Onneksi on nyt kalusto kunnossa, ilman mitään lotinaa. Oliskohan sinun virkasiskoja tai -veljiä.Ainakin on työllistävä vaikutus. Kuva on Vantaan Tallilta ja täällä on muutamakin nurtsilämpäre kuin ois ammuttu ![]() noo, kaikenlaiset eläväiset on luonnossa tarpeellisia kunhan eivät vaunuun pyri. Löysi tommosen savupöntöst Kaiken laista ja moista herkkuwa tuo Rölli ain puuhastelee
Kaiken laista ja moista herkkuwaja sen näkee piti käyvä ostaan uuet varkut ku entiset ei yllä kiinnija sen näkee Minullakin tuo ongelma, jotkut vaatteet kiristää vaikkei ne ennen ole sitä tehnyt. Pitää vissiin vaihtaa pesuainemerkkiä jos tuo nykyinen kutistaa vaatteita Minullakin tuo ongelma, jotkut vaatteet kiristää vaikkei ne ennen ole sitä tehnyt. Pitää vissiin vaihtaa pesuainemerkkiä jos tuo nykyinen kutistaa vaatteita Vaihdetaan pesuainetietoja. Minulla pleiserit ja housut ovat venähtäneet. ![]() ja sen näkee Minä taas hain pienempiä, kun entiset tahtoo olla kuin nykynuoskilla, roikkuu puolessa välissä ja vako alkaa pilkottaa. On varmaan härskin näköstä kun aikane ukko silleen kulkee. Voishan sen vian korjata silleenkin, että illankähmyssä kävis Rollin savulootan tyhjäämässä. ja sen näkee Se on tämä meri-ilmasto, joka kutistaa vaatteet tai ainakin meillä se tekee sillee ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1704 1705 [1706] 1707 1708 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|