Kävin hammaslääkärissä. Vuojen päästä taas. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1701 1702 [1703] 1704 1705 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin hammaslääkärissä. Vuojen päästä taas.
![]() Kävin hammaslääkärissä. Vuojen päästä taas. Tutiskos pöksyt eli oliko pupu pöksyis siis pelottikos ? ![]() Ajattele Sipu positiivisesti, kipu kaunistaa.
![]() Ajattele Sipu positiivisesti, kipu kaunistaa. Totta ja itse olin joskus niin pelkuri että leuka vapisi hampilekurilla nykyisn meinaan nukahtaa ![]()
Tänään lahjoitettu taas kilotolkulla kuteita keräyspisteeseen ja saatiin sinne survottua 1 turvaistuinkin
![]() Piti ihan hakee kaffeherkkua kon oon kuulemma ollu niin ahkera ( kerranki ) he he ![]() Tutiskos pöksytEi, ei ei. Tuli kilpailetettua taas vakuutukset ja säästöä tuli,eli viinin ostoon
Varo, ettei tule vakuutustapahtumia. Ne ei ehkä korvaa kokonaan, jos on ollut viineissä.
![]() Töitä tehty, ei ole kerennyt kun nauramaan orgille. ![]() Tuli kilpailetettua taas vakuutukset ja säästöä tuli,eli viinin ostoon Siis nyt on 17.3 ei siis kuukausi ole vielä lopussa eli missä on TD:n tipaton Maaliskuu ![]() ? ![]()
Kullan kanssa 3,7 km josta paljain varpain 1km
![]() Tuntuu mageelta jalkapohjissa... ![]() Vaununki saa kohta omiin nimiin,paperit lähti meilleppäin tänään
Hain taas holter-laitteen.
Hain taas holter-laitteen. Joskos nyt sit onnais Ja kuulin just uutisista että eteläs näkyis yöl revontulia jotta katelkaapas taivahalle ![]()
Hain taas holter-laitteen. Piti kuuklettaa ,enpä ollu moisesta kuullutkaan... ![]() Tampereella tuli poikettua tykötarpeita hankkimassa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1701 1702 [1703] 1704 1705 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|