Tehty pari kakkua,josko joku tulee huomenna nimi päiville
Ja mummon neuvoilla 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1698 1699 [1700] 1701 1702 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tehty pari kakkua,josko joku tulee huomenna nimi päiville
![]()
Tehty pari kakkua,josko joku tulee huomenna nimi päiville Hienoa TD Tehty pari kakkua,josko joku tulee huomenna nimi päiville Kumman nimpparit ? tulisin kyllä kun oon niin perso herkuille ![]() mutta huominen on jo puukattu täyteen kaikkea sitä, mitä tänään jäi tekemäti ![]() Käyty testaamassa pelit talven jäljiltä. Onkos toi punanen vaimon ? ai kuinka kiva olis , jos osais vaan ajaa mutta tyydyn vain fillariin ![]() Onkos toi punanen vaimon ? Ei kun likan, ja valkoinen on pojan. Ps. tuon ajaminen on helpompaa kuin polkupyörällä ajaminen, jaloilla kun ei tartte tehdä mitään ![]() Ei kun likan, ja valkoinen on pojan. Mä olin kerran ihan hilkulla ostaa tolasta skootteria mutta aloin pelkäämään etten pysy pystyssä kun meillä on toi hiekkatiekin vielä pitkälti ja silloin sitten ostinkin ton sähköavusteisen fillarin noh hiukan meinasin joskos kuntokin nousis ja nousee se kun en pääse tuota mäkeä ylös kuin kävellen ![]() Tänään olikin aikas paljon mopo ja mootoripyöriä liikenteessä liekös nuo lämpimät ilmat kun auringos oli yli 10+;ssaa niin ja oli myöskin fillaristejakin ![]() Jaahas, täällä puhutaan asiat halki niille, joille ei ole selvää.
69:tä 96:seen hee heh eli ei kait mitenkään..paitti tänään ..soon vaan Isännän ilta Eikö se ysikuutonen ole selin? Kauhean vaikealta kuulostaa. 66 ennemminkin? ![]() Täähän pitäisi aiheen puolesta siirtää tuonne makuuhuoneen puolelle, mutta kun on asiakeskustelusta kyse, eikä huumorista, niin parempi täällä!! Oujee, mopot heti liikenteeseen kun täältä Lapista kotiankeritään ja etelän takatalvi on ohI
Oblaa, ja tabletilla "tuhat" kirjoitusvirhettä vaikka korjasinkin.....
![]()
Jaahas, täällä puhutaan asiat halki niille, joille ei ole selvää. 96 = selin enhän minä tuota hoksannutkaan..hehe eJuu kiitos vaan selvennyksestä Herra Alan 66 on sitten vissiin lusikkaan ja sehän on Eipäs tässä kumosempaa
lueskellut muutamat rivit ja miettinyt ...näitä elon tarpeita ![]() yhdellä on mielessä asento se ja se ja toisella.. vain toi yksi haaveilee kulkimen ottoa käyttöön jo kovast tuntuu kaasujalkaa kuumottavan ja toinen oottaa, että pääsee mopolla pörräilee jos minä sitten vaan taidan ottaa kätöseen ton ikkunalastan ja sais vihon viimein ton makkarin akkunan pesteyä huoh ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1698 1699 [1700] 1701 1702 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|