Käväisin KYSissä. Pari talipattia selästä poistettu, en minä. Vähän kipuilee, mutta kaipa se siitä.
Pikaista paranemista
Ja kuulumisia sen verran
että harmaata ja sateista ollut koko päivä
mutta olen ilonen , et toi sade on vettä
ei lunta

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1683 1684 [1685] 1686 1687 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käväisin KYSissä. Pari talipattia selästä poistettu, en minä Pikaista paranemista Ja kuulumisia sen verran että harmaata ja sateista ollut koko päivä mutta olen ilonen , et toi sade on vettä ei lunta ![]() Tulin viel äkkiseltää sanomaan
että nyt on päätäkset tehty jotta näihin kuviin ja tunelmiin tää laahustaa makkariin ![]() ja huomenna onkin aikas jännä päivä minut, kun on kutsuttu ei enempää eikä vähempää malliksi juu juu ...oliskos se nyt maskeeraus vaiko meikkimalliksi no antaas kattoo ... mitä tähän pärstään saadaan aikasikis ![]() ![]()
Helevatta. Joko se siitepölykausi on alkanut. Silmiä kutittaa, aivastuttaa ja nenä vuotaa kun sulhaspojan mul...
![]() Helevatta. Joko se siitepölykausi on alkanut. Silmiä kutittaa, aivastuttaa ja nenä vuotaa kun sulhaspojan mul...Sulle taitaa iskee virus.. ![]() Helevatta. Joko se siitepölykausi on alkanut. Silmiä kutittaa, aivastuttaa ja nenä vuotaa kun sulhaspojan mul... samat tuntemukset mut Ketox on oiva apu tuohonkin eikä väsytä niin kuin useimmat alergeenilääkkeet nyt puhaltaa pähkinän ja lepän siitepölyt ulkomailta mut kohta niitäkin saadaan ihan kotomaastakin kuten koivun joka on iha kauhee ym ![]() ens viikonlopulle luvattu 10+ niin eiköhän nuo ala vauhdilla taas tulemaan tännekkin vihreenä mönjänä ![]() Jospa ne ehtiikin mallikansalaista.
Sulle taitaa iskee virus.. Tuskin se virus on, kun ei ole iskenyt neljään kymmeneen vuoteen. Ja tokenee Telfastilla ja Flixonasella. ![]() Kävin tänään ostamassa ekat kitkarenkaani volvo vanhukseen, täytyy toivoa että on hyvät.
No nyt se tuli hankittua taljajousi itelle, on niitä monta vuotta ihailtu ja koeammuttu kavereiden jousia. Nyt se sitten on ihan ikioma Darton merkkinen taljajousi. Se on sitten uusi ampumaharrastuslaji minulla.
![]() Jospa ne ehtiikin mallikansalaista. Noo siin tapaukses ettis ihan vääräst osotteest mutta tulipa todettua että aikas ihme voima vaan on pakkelillakin .... naamas ![]() Noo siin tapaukses Ootkos Sipu kokeillut Pinoteksia, sanovatten olevan laatutuote?
No nyt se tuli hankittua taljajousi itelle, on niitä monta vuotta ihailtu ja koeammuttu kavereiden jousia. Nyt se sitten on ihan ikioma Darton merkkinen taljajousi. Se on sitten uusi ampumaharrastuslaji minulla.Vau ja Mulla tuo isäpuoli moista harrastanut ja pystii ett "kolikkoo"itelleen hommannu jousella. Mulla sellainen "pistoolimalli" on vaan nii ketaleen tiukka "ladata" että jääny koettamatta. Muuan kuulakin tuli mukana..sillä kon semmossiikin pystyy päiskimään. Tuohan on hitokseen tarkkaa hommaa,,kon netistäkin katteltu..on ne taitavvii. Onnea ja hauskuutta ammuntoihin Hieno hiljainen laji. Ootkos Sipu kokeillut Pinoteksia, sanovatten olevan laatutuote? Sitä en ole koklannut mutta eikös se ole sitä jutskaa joka ei vanhenna koskaan ![]() ei tuokaan pakkeli paljoakaan Pinoteksista poikennut sai aikas kovast hinkata pärstää puhtaaks oli kyllä veden kestävää tuokin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1683 1684 [1685] 1686 1687 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|