Päivällä kattelin, kun poijjaat kanto puita sisään pizzauunia varten. Olisikohan kuuma jo, jos lähtisi syömään. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1677 1678 [1679] 1680 1681 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Päivällä kattelin, kun poijjaat kanto puita sisään pizzauunia varten. Olisikohan kuuma jo, jos lähtisi syömään.
Meillä pilkkeet on niitä suikaleita mitkä puusta irtoo, kun kirves ei osu kohalleen. Kotipuolessa noita kutsuttiin patakiiloiksi. Häkä pönttöön laitettiin pilkkeitä siitä ne on nimensä kait saanu. Pienempiä kun klapit eli hellapuut.
Päivällä kattelin, kun poijjaat kanto puita sisään pizzauunia varten. Olisikohan kuuma jo, jos lähtisi syömään. Oli hyvvää. Ja punaviinit myös. Nyt joutaa toistenmakkamille nukkumaan ja huomenna jatkaan seuraavaan paikkaan. Pesasin as.auton katon kun näyttää suvi tulevan.
Eilen otin Knaussia pois rekisteristä kun satuin vilkaisemaan Trafin sivulla hlöauton tietoja. Mikä ihmeen punainen huutomerkki-ihmettelin. RYÖKÄLE!!! Autosi on katsastamatta luki sivuilla. Onneksi täältä oppineena muistin että auton saa ajaa katsastukseen jos aika tilattu. Tänään siis katsastettu autoa. Miksihän lie se vinosti hymyillyt katsastusmies sanoi- nyt saat ajaa melkein 2 vuotta!
Vokkelosta paloi molemmat H4:t , toinen eilen , toinen lauantaina.
Tänään ajoin sateen ollessa läsnä sossumarketin parkkihalliin ja vaihdoin polttimot siellä. Sain likalta friteerauskeittimen jota testasin, lopputulos oli kai kouluarvosanoilla mitaten 7-.
Itse keitin oli tosi nopea lämpenemään, kun käänsin kahvat kaakkoon. Ritilälle lohkoperunat ja lohipuikkoja, sekaan sipulirenkaita. Samalla kun sapuskat valmistui lueskelin ohjetta, olis pitänyt ne sipulirenkaat laittaa sekaan vähän myöhemmin ![]() Nyt on maha täynnä ja hyvä mieli, tää keitin on tarkoitettu yhden ihmisen talouteen arvoltaan 15€. Lidl kauppasi suurempaa keitintä ~40€. Mulla on tuo litlin isompi rasvakeitin en vaan ole ehtinyt kokeilla sitä. Edellisen vaimo sulatti hellalle.
Mulla on tuo litlin isompi rasvakeitin en vaan ole ehtinyt kokeilla sitä. Edellisen vaimo sulatti hellalle. Tee pikatesti ja arvostele kriittisesti ![]() Ostettu hiukan rajumpi ilmapyssyIlma-aseella metsästys (sala) kielletty... ![]() Mä kävin sairaalassa viiden eri alan henkilön juttusilla,
koskien ens viikon leikkausta. Leikkaus on iso, kaks kirurgia tekee koko päivän töitä. 10-14 vrk sairaalassa ja sitten kotihoitoon. Rupee vähän jänskättää. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1677 1678 [1679] 1680 1681 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|