|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1674 1675 [1676] 1677 1678 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aloitettu aamulenkillä... No nyt on lenkkimaastot kohdallaan! Olen kade. Oletteko vaunulla liikkeellä? Oletteko vaunulla liikkeellä? Seuraappa Pamauksen ketjua niin siellähän se talvivaunu perässä jölköttää. Tänään ja huomenna saadaan väkeä
tänne mäkeen jotta nyt kokkailua ja kattailua viikonloppuja vain itse kullekkin ! Tultu Hietasaareen
![]() Laskettelemassa En tiedä onko muita samaa mieltä olevia mutta itse en olisi tuossa suksien päällä, tai jos jostain syystä olisin niin lähtisin vain hiihtämään, laskettelemalla alas en ainakaan lähtisi. ![]() Aikas korkeat on nuo maisemat, meinaan. ![]() En tiedä onko muita samaa mieltä olevia mutta itse en olisi tuossa suksien päällä, tai jos jostain syystä olisin niin lähtisin vain hiihtämään, laskettelemalla alas en ainakaan lähtisi. Ei tuo vielä jyrkkä ole, sitten kun suksineen seisoo poikkirinteessä ja kyynärpää osuu rinteeseen ni voi puhua jyrkästä. ^
No, ei niin. Viikolla tuli käytyä Ukko-Kolilla - Suomessa ei ole kuin 2 oikeasti mustaa rinnettä; toinen on tuolla (sen tuolihissin viereinen, ei siis Ipatti) ja toinen Pyhällä.. rinteet joihin rinnekoneet eivät pysty LaskettelemassaTelluilemassa? Käytiin saamassa kulttuuri pläjäys. Viereisessä Kierikki keskuksessa oli esiintymässä kansantaiteilija Kari Tykkyläinen joka esitti suobluesia itse tekemillään sikarilaatikko kitaroila.
^ Ookko käyny Levin mustissarinteissä siellä missä ne kilpaileekin ? minulle ne ainakin oli ihan liian riittäviä en kylläkään laskenut sieltä, kuin yhdysrinteeseen tasan kerran.... ![]() mutta sekin oli täys katastrooffi hyi että ko pelotti ![]() ei kontit suostunut toimimaan eikä pääkään siellä vain seisoin laidalla sivuttain eikä sukset suostuneet kääntymään laskuun ja vielä oli matkaa piiitkään jopa siihen yhdystiehen phtyih .. vieläkin oon kauhuissani ![]() ja kiloja sekä vuosia tuosta on jo kaauuu-aan se oli silloin, kun se uusi ja ainut sisähissi.. (mikäs sekin ny oli nimiletään ?) no se tuli käyttöön jos joku sattuis muistamaan min en vuosista mittää tie mutta kiloista kylläkin niitä on ainakin noista ajoillta tullut vaikka naapurin hoikalle rouvalle antaa
Enempi vököstellessä on mennyt. Kaupassa kuitenkin käytiin ja samalla "nauravan naisen kuppilassa" nisukaffeella, aivan kahella nisulla. No, nyt on uunissa saunapalasta hautumassa. Joo ja laitoin toisen tietsikan puhaltimen (sarjaan kytkettynä) reikään, joka puhaltaa hellan pintaan ulkoilmaa.
![]() Tuohan osoittaa, että pää toimi hienosti. ![]() Ei tuo vielä jyrkkä ole, sitten kun suksineen seisoo On tullut laskettua 3500 metristä alas Val Thoransiin - off pisteessä n. 500 metriä korkeuskäyrää noin 40-45 asteista, jatkuen jyrkkään 45-60 asteinen kuruun, yli 1000 metriä yhteensä yli 40 asteista korkeuskäyrää. Muuten LeviBlack 27.5 astetta jyrkällä , korkeuskäyrä 325 metriä koko matka ylähäälta alas sisältäen sen alun loivan osuuden. Ei mitään järkeä laskea yli 30 astetta, menee pomppimiseksi, ei tietokaan laskettelusta. Ihan turha sanoa, että se olisi jotenkin mahtavaa. Sehän vain pomppimista puolelta toiselle, että jotenkin a)pysyy pystyssa b) vauhti ei kiihdy liikaa. Ja kyynerpää ottaa rinteeseen. Aivan typerää. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1674 1675 [1676] 1677 1678 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|