(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)Tuliko edes lämmin
Tollainen oli lähtötilanne. Nyt on puhas...

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1667 1668 [1669] 1670 1671 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)Tuliko edes lämmin ![]() Tuliko edes lämminJoo..no illalla tein osan ennen saunaa ja tänään aamulla loput. Iltapäivällä olin jo rinteessä laskettelemassa. Tehty lumityöt vaunulla että saa auton pihaan. Lumi oli niin kovaa ettei kolalla mitään asiaa. Onneksi alueella on hyvä lumilinko, sillä ja lapiolla murtamalla sai lumet pihasta pois.
Laiskotellut ja käynyt synttäreillä, monenlaisia herkkuja oli tarjollaHelkkarin Hienoo Kakkuu Ollu..Oli varmaan typy tyytyväinen Mikä Jalokahva maitoo väkevämpääkö ![]() Helkkarin Hienoo Kakkuu Ollu..Oli varmaan typy tyytyväinen Sorry, Jalokahvi ?
Sorry, JalokahviArvasin huawayWIRHEkkö Vaikko jo sekasin ei sormet toimi ![]() Arvasin huawayWIRHEkköSormi kyllä toimii, mutta ajatukset karkailee ![]() Huaweilläkö noita hymiöitä karkailee sellaisia määriä, ettei tekstiä seasta erota?
Onneksi ei ole iPhonessa, eikä Macissa, samaa vikaa. Saa vain yhden per viesti ja senkin voi jättää pois. ![]() ...baarissa tulikin jo selvitettyä, mitä tännään on tehty. No on tässä koneellakin oltu, reissusuunnittelua ja majapaikkain varailua. Toisilla ne sormet toimii,no nyt taitaa tikit olla venyneet sopiviksi tossa mun peukussa,saatiin jopa kymmenkunta neliöö tehtyy uutta lattiaa ennenkuin oli pakko lopettaa. No oikeesti poika teki mä vaan konesahalla pätkin. Niin rouva valitsi väliovet,eikä olleet edes kalliit,59 eskoo kpl+ karmit. Oli kyllä vaimo aatellu vaihtaa yhden paljeoven,löysikin yhden tosi kauniin,mutta hinta olikin kaikkineen kuluineen yli 800 euroo. Heh,meinas rouva lentää persilleen,kivaaoli katella ilmettä kun myyjä kerto hinnan.
Sent from my iPad using Tapatalk Sekoileeko ipad vai org? Vai mun silmät?
![]() ![]() ![]() Mulla on käynnissä operaatio "talo tyhjäksi viidessä vuodessa". Muutama viikko mennyt kaappeja penkoessa ja tavaroita kuvatessa ja erilaisilla Facebookin kirppiksillä. Aika hyvin tavara kiertää. Valitettavasti vaan ne kirppikset toimii molempiin suuntiin! ![]() Kyllä olen moneen kertaan todennut, että onneksi en tee tätä inventaariota muuttoa varten. Taidan olla pahemman luokan hamsteri. 300 neliöö täynnä tavaraa. Voikun sais autotalliin tilan autolle!!! Joskus orgissa kuvat sekoilee iPhonella käytettäessä. Jonkun avatar menee hymiöksi, ym.
Henkilöautoa siistitty mahdollista vaihtoa ajatellen. Ei tuosta paljoakaan saa, mutta jos sopiva vaihdokki löytyy liikkeestä niin pääse tuosta eroon. Tuo ollut minulla nyt runsaat 3v käytössä ja nyt se aavistelee jotain, itse peruutin sen yhden tolpan perustukseen ja sain siihen ekan itseaiheuttaman naarmun helman alle ja tänään huomasin jäljet lokasuojassa kun joku on ottanut puskurilla kosketusta, muutama naarmu etulokasuojassa renkaan ja etuoven välillä.
Huaweilläkö noita hymiöitä karkailee sellaisia määriä, ettei tekstiä seasta erota?Haiweillä ku kirjoittelee niin ei ole hymiöitä liikaa, taitaa olla merkkiriippumaton siideripissisten ongelma Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1667 1668 [1669] 1670 1671 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|