rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9925672 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:02
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #24870 : 7.02.2015 kello on 22:23 »
HIKI PINKO  :D

Olen tässä nautiskellut muutaman oluen, että ei nyt sentään.

Poltin ne vaan pois etukäteen.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #24871 : 8.02.2015 kello on 05:45 »
Onpas ollut komea kuutamo tänä yönä! Kuulostellut tuulien tuloa mut hiljaist on vielä ollut...
Pihalla kun oon käynyt merkkailemassa niin ei oo tarvinnu otsalamppua. Aika makee fiilis,koirat tuhisee ja yöraddio pauhaa,,,,,,,,,,

Orggi vaan oli polvillaan yöllä.Mistäs se johtui? Ylen areenakaan ei auke.... noh onneks toi pikku invertteri toimii että läppäriin riittää virtaa.

Löysin yöllä myös mielenkiintoisen uuden vetoauton,saas nähä jos syntyy kaupat,-ois kyllä mieleinen ja tiisseli,,,,,katellaan,kerron kyllä jos kaupat lyödään lukkoon :D ;)  t migel

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #24872 : 8.02.2015 kello on 05:47 »
Otettu nokoset napit korvilla  8)
Hmm ,pitäisköhän sitä ihan oikeestikki koittaa nukkua  ::)
Njää...jos päikkärit jossain välissä..niillähän sitä jo jaksaa..he hee

Kuutamoo on ..myräkkääkin on.. Thumb
Elämä jatkuu.. ;D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #24873 : 8.02.2015 kello on 07:51 »
    Ei hotelli saunailu taida kovin yleistä olla kun aamun ollessa jo näin pitkällä olin ensimmäinen, kovin kuivalta lattiat näyttävät...uimassa kin pulahdettiin pikaisesti, kohta aamupalan kimppuun.

On se juhlavaa toisilla kun tämä kaikki kuuluu työn puolesta, saa mennä valmiiseen saunaan ja pöytään.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24874 : 8.02.2015 kello on 07:58 »
    Ei hotelli saunailu taida kovin yleistä olla kun aamun ollessa jo näin pitkällä olin ensimmäinen, kovin kuivalta lattiat näyttävät...uimassa kin pulahdettiin pikaisesti, kohta aamupalan kimppuun.

On se juhlavaa toisilla kun tämä kaikki kuuluu työn puolesta, saa mennä valmiiseen saunaan ja pöytään.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Onnitteluni,ihana aloittaa päivä noin... ;D   (( ei yhtään kadehdita  :( ))

• Vieras
    « Vastaus #24875 : 8.02.2015 kello on 08:03 »
    Onnitteluni,ihana aloittaa päivä noin... ;D   (( ei yhtään kadehdita  :( ))

Juu, kiitti..Sen verran harvinaista herkkua tämä hotellilla olo on meille jotta siitä osaa kyllä sitten myös nauttiakin, oudolta tuntuu jotta toisille tämä on pakkopullaa... ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24876 : 8.02.2015 kello on 08:07 »
    Juu, kiitti..Sen verran harvinaista herkkua tämä hotellilla olo on meille jotta siitä osaa kyllä sitten myös nauttiakin, oudolta tuntuu jotta toisille tämä on pakkopullaa... ;D
    Niinpä,vaan ne ei nuo pakkopullan mutustajat välttämättä osaa nauttia oikein mistään muustaan kaan..
    Jääpähän Meille muille enempi mussuttaa.. ;D
    Mutt kyllä tuolla tyylillä jaksaa päivän puskee.. :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    « Vastaus #24877 : 8.02.2015 kello on 08:48 »
    kyllä siihe hotelli hommaan puutuu jos sitä liikaa on, itehhi joinai vuosina yli 200 yötä vuojes hotellissa majottunu, sen jälkeen o ruvennu kaikki muut asumus muodot tuntumaan paremmilta..
    mutt kyl se sillon ku ssen ossaa ottaa loman kannalta eikä tartte kuuenjälkeen olla tienpäällä...

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #24878 : 8.02.2015 kello on 09:20 »
    Ei kyllä vielä mitään tehty ja en taida tehdäkkään. Tytölle iski kova kuume ni taitaa mennä kotikikkailuun tämäkin päivä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24879 : 8.02.2015 kello on 09:36 »
    Ei kyllä vielä mitään tehty ja en taida tehdäkkään. Tytölle iski kova kuume ni taitaa mennä kotikikkailuun tämäkin päivä.
    Sitäpä liikkeellä,oksua ja vetelää..he he
    kettumaista..meillä m jo 6 tuonmoisen läpi käynyt..huh itte vielä säästynyt..

Toivotaan että tytär pikaseen paranee ja ei ny kovin huonoon kuntoon mene,,+ ett kuume ei nousisi kovin ylös  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #24880 : 8.02.2015 kello on 09:44 »
    Sen verran harvinaista herkkua tämä hotellilla olo on meille jotta siitä osaa kyllä sitten myös nauttiakin, oudolta tuntuu jotta toisille tämä on pakkopullaa... ;D

Vae että herkkua hotelli karavaanarille. Siihen kun vielä ABC:t on kaksi elämän nautintoa siinä.  ::)
    Ulkomaan matkoilla on meikäläisenkin hotellissa yövyttävä ja aamupala "nautittava". Muu aika nähtävyyksiä katsomassa.  :)

Jokkainen naattikoon tyylillään.  Thumb

• Vieras
    « Vastaus #24881 : 8.02.2015 kello on 09:50 »
    Vae että herkkua hotelli karavaanarille.

Me ollaankin kausiaikaisia karavaanareita, lokakuusta huhtikuuhun yövytään joko hotelleilla tai sitten sukulaisten luona mutta jotenkin tämä hotellilla olo on itselle mukavampaa kuin yöpyä toisten kodeissa, tulee "syy" lähteä sitten koisimaan ja saa olla omassa rauhassa sitten hetken ajan... Ja varmasti aamupalalla on kaikkea seitsemää sorttia jos ei hiukka vielä enemmän ja pääsee jopa aamu-uinnillekin saunan kera.

Kohta lähdetään tien päälle ja tullaan sitten takaisin illalla "omaan" sänkyyn tänne hotellille.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:02
    • Kulkija
    « Vastaus #24882 : 8.02.2015 kello on 09:56 »
    Se on hyvä, että joillain on vielä varaa omalla rahalla suomalaisissa hotelleissa yöpyä. Kansantalous kiittää ja työllisyys. Thumb

Mulla ei juuri ole, ehkä kerran vuoteen, kun ei ole mielekästä vaihtoehtoa.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #24883 : 8.02.2015 kello on 10:52 »
    Se on hyvä, että joillain on vielä varaa omalla rahalla suomalaisissa hotelleissa yöpyä. Kansantalous kiittää ja työllisyys. Thumb

Mulla ei juuri ole, ehkä kerran vuoteen, kun ei ole mielekästä vaihtoehtoa.
    Minä en tuosta hotellissa makaamisesta kanssa perusta, kaksi lasta matkassa ni ei ole hyvä ratkaisu meille. Onneksi on vaihtoehtoja kaikille .

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #24884 : 8.02.2015 kello on 13:27 »
    No  on se välillä luksusta kun ei tarvii huolehtia mistään paitti hotellilaskusta.
    Veljeni inhoaa koko sydämestään mut joutuukin työn puitteissa niissä yöpymään.

Oulussa ollessani oli niin pirun mukavaa kun oli sauna ja uima-allas ja baari käytössä. Aamupala ja matkaan. Vaivatonta ja kiva henkilökunta vielä kaupan päälle. Suosittelen aina silloin tällöin,-hemmotella itteään,,,,,,,,,t migel