-08 ja 53520
No onhan se aika vähäinen lukema kun meilläkin samanikäisessä on jo 66000 km.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1654 1655 [1656] 1657 1658 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
-08 ja 53520 No onhan se aika vähäinen lukema kun meilläkin samanikäisessä on jo 66000 km. 04 jo n90th
![]() Syöty justiinsa mukava libanonilainen illallinen Farougessa, Yrjönkadun alkupäässä.
Jos kävisi jossain yömyssyllä ja menisi aikaisin nukkumaan, kun kerrankin voi. Syöty justiinsa mukava libanonilainen illallinen Farougessa, Yrjönkadun alkupäässä.Siellä hyvät eväät, yömyssypaikkojakin paljon nurkalla Tässä kerkesinkin vakipaikaksi muodostuneeseen. Jotain 11% imperial stoutia. Yksi lasi riittää.
taas lopputili
-08 ja 53520 No onhan se aika vähäinen lukema kun meilläkin samanikäisessä on jo 66000 km. Mitähän tuo olisi tuuminut vuosi sitten, kun mittariss oli 27600km. Tänään sit Hietasaareen
Pikku tarkastuksia Houmerille. Ensi viikolla kapine taas liikenteeseen ja seuraavalla viikolla kohti pohjoista.
Pitänee käydä rengasliikkeen kautta, oikea takapyörä vuotaa hissukseen. Ehkä liian hitaasti että löytävät vuotokohdan ellei sitten joku ruuvi ole merkkaamassa oikeaa paikkaa. Kuukaudessa vajenee n. kilon paineesta pois. Vähän menee tuulen pitelemiseksi tämä päivä. Ristiriitaista kun pitäisi tuulla, että tulisi sähköä, mutta taas ei saisi tuulla, että saataisiin lisää voimaloita pystyyn.
![]() Tässä kohta puoliin kyseleen
korjaamolle ja molle joskos löytyis vik-kaa tuost suobbi vanhuksen syyn kun ei meinaa startata isäntä meinas jotain laturivik-kaa kun ei sitä ole kuulemma korjattu ikuna mutta minä mistään tietämötön arvelin akun olevan huonos hapes no kaippa sen ammattilainen selvittää jos sinne sen ressukan, joskus vaan saadaan on niin tunkua siellä korjaamolla yleensä ja mikä parasta ei siel sanota, et laitakaa se vanhus paaliin niin kuin turkuses miten me nyt voidaan perheenjäsentä paaliin laittaa ![]()
Eihän nyt Sipun suappia paaliin
.Onhan se perheessä yks luottoauto oltava.Mun mies sanoo Sipulle terveisiä .Mä sain tänään kukkasia tolta ukolta ja sit noit aivan sairaan ihania ja herkullisen makuisia suklaa palleroisia..Näit FERRERO ROCHER palloja ![]() Ja Aurinko paistaa edelleen ![]() talviloma päivää vietetään kotosalla, vaimo saikulla. siivottu yms. vaimolle koitin tarjota noita mun henk.kohtaisia suolaisia pähkinöitä
talviloma päivää vietetään kotosalla, vaimo saikulla. siivottu yms. vaimolle koitin tarjota noita mun henk.kohtaisia suolaisia pähkinöitäÄläs ny niitä tarjoo,,kunnon lenkkiä kehiin ..niin jo ![]() Ja muista soon ihan reveellistä välillä miehen piirakkaa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1654 1655 [1656] 1657 1658 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|