Ukko epäilee etten aamulenkille pääse HÖPÖHÖPÖ..kylläpä muuten pääsen

Mulle mitään krapulaa tule

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1652 1653 [1654] 1655 1656 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Ukko epäilee etten aamulenkille pääse HÖPÖHÖPÖ..kylläpä muuten pääsen ![]() Mulle mitään krapulaa tule ![]() neljä ikäluokkaa, vanhimmat kohta navettaan vasikoimaan, nämä on teinejä..työn puolesta käydään monenmoisissa paikoissa.. on varmaan rankkojakin paikkoja, joissa käyt noh toivostavasti vähemmän kuitenkin ottaa niin nuppiin sellaiset eläinten pitäjät joissa eläin parast joutuu vaan kärsimään ![]() on varmaan rankkojakin paikkoja, joissa käytJou! maanmittarit joutuu joskus aika rankkoihinkin paikkoihin,,,, ![]() Jou! maanmittarit joutuu joskus aika rankkoihinkin paikkoihin,,,, Hihiii .. mistä kummasta ...mä nyt yhdistinkin sinut heti eläinhoitajaksi ![]()
Tää menee päähäni mun..kohta varmaan taasen rrrakastuun..Juup oikeessa olin .. Olo mitä mainioin..ei krapulaa.. Mutt kivaa oli..he hee Juup oikeessa olin .. sepä se onkin kust niin kun fiksusti kupitelee ei rapulia tule muuhun en sitten otakkaan kantaa ne kun onkin ihan sinun omia jutskias ![]()
Torstaiaamut on omistettu kuntoilulle, kilometrin uinti ja kahdesti saunassa siinä se.Arkiaamut on omistettu liikunnalle Kesällä pääsee uimaan..aah..Saunaa n ihanaan lämpöön siell on Jomppupoika sulanu ![]() Härkää Sarvista Ja Saunan Taka ![]() Ei Pahallaan ,Mutt Tahallaan ![]() ![]() Tiedustelu lähetetty Saksaan jos sieltä löytyisi tuulilasi, onneksi ei ole se kuumin sesonkiaika )Nyt on toisessakin päässä kodinhoitohuonetta kunnolliset led-valaisimet.Minkälaisilla teit? Viitsisitkö kuvaa laittaa? Itsellä on pitkään ollut harkinnassa vaihtaa kodinhoitohuoneen valot. Nykyiset kaksi valaisinta on syönyt molemmat kaksi G23-kantaista pienoisloisteputkea . Noiden valo on tilaan ihan sopiva 4000K ja valaisukin on kohtuullisen hyvä, mutta khh:ssa ei ole katkaisijaa lainkaan, vaan liiketunnistin, niin nuo ei kestä useaa päivittäistä sytyttelyä ja syttymiseenkin menee vähintään sen puoli sekuntia, kun on jo ehtinyt törmätä silityslautaan ![]() Joku led-ratkaisu voisi olla asiallinen, kun keksisi vaan, olisiko se kaksi pyöreää "plafondia" nykyisten tilalle, vai kenties nauhaa jotenkin toteutettuna. Tila itsessään on palttiarallaa 4x2m, jossa peräseinällä n.1x2m tilan vie kiinteät pyykkinarut. Liiketunnistin saattaa tarvita sellaisen led lampun joka toimii himmentimellä. Torstaiaamut on omistettu kuntoilulle, kilometrin uinti ja kahdesti saunassa siinä se.Torstait kuntosalille (varovasti) ja vesijuoksulle.
Torstait kuntosalille (varovasti) ja vesijuoksulle.Hyvä Roksis Ja kunto kohenee..Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1652 1653 [1654] 1655 1656 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|