Hankittu Canon eos 1200D
Tekeeks tällä mitään,vai oliko tyhmä hankinta..
Täälläkö ON Teitä taitavia kameran käyttäjiä.
Tekee ensimmäisenä järkkärinä kovastikin, kun käyttää aikaa ohjekirjan kanssa ja opettelee toimintoja.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1642 1643 [1644] 1645 1646 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hankittu Canon eos 1200D Tekee ensimmäisenä järkkärinä kovastikin, kun käyttää aikaa ohjekirjan kanssa ja opettelee toimintoja. Kirottu kun vapaa ajalla vain tabletti käytössä. Eihän tällä saa oikein kuin nettiä selattua. Tosin omaa laiskuutta kun ei jaksa edes yhtä läppäriä ittelle käyttöön ottaa. No kohtapuolin evakko on ohi ja saa oman pönttökoneen taas käyttöön
Istuttu 4 eri Toyotassa..Ahteria poltti uusin farkku Auris hypridi
.....Kävin sitten istumasa hagessa ![]()
Pohdittu pitäskö tolle tehä jottain.. Pistä perään ja käy vähän mutkatiellä ajelemassa, niin ei mene hyvä pudottamattomuus putki hukkaan koskaa en oo tuon vaunun katolt lumia puottannu, ollu kummiski jo kaheksan vuotta mulla.. Joo. Alta onkin helpompi poistaa lumet. ![]()
Messuilla kävin ihmettelemässä mailman menoa.No ei tuosta kyllä mulle mitään selviä ((onpa uutta)) ,vaikka kuinka ihmettelen...jonka vuoksi pidänkin normi kyykyistä. No ei tuosta kyllä mulle mitään selviä ((onpa uutta)) ,vaikka kuinka ihmettelen...jonka vuoksi pidänkin normi kyykyistä. Se on mukamas moottoripyörä... ![]() Tuolla kun vetää sen tonnin yhtä soittoa voi sanoa olevansa Rautaperse isolla P
Siirsin Petteri Punakuonon "lähtökuoppiin". Eeii, emme lähde matkaan. Ainoastaan maanantaina Petteri menee korjaamolle. Vihdoinkin vaihdetaan syksyllä Italiassa särkynyt paneeli. Eikä Petteri olisi lähtenyt sijoiltaan kovinkaan herkästi, jos ei olisi ollut lumiketjuja. Vihdoinkin tuli harjoiteltua niiden käyttöä. Lisää harjoitusta vielä tarvitsen, että saisi nopeammin päälle. Osa ajasta tällä kertaa meni tietenkin ohjeita katsellessa ja sisäistäessä niitä.
Se on mukamas moottoripyörä...Sen verran tajusin.. ![]() Mutt eihän tuommoinen voi toimia.. ![]()
Heh. Tuosta tuli mieleen, jotta paljonkohan mp poliisille Nythän näyttää paremmalle..olisiha n se kiva kon koko värkki kuvaan mahtuisi ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1642 1643 [1644] 1645 1646 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|