Taas töitä.. mut sitt venäläistä suolakurkkua ,smetanaa ja hunajaa mikä huuheltu alas motillisella Sisua 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1641 1642 [1643] 1644 1645 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Taas töitä.. mut sitt venäläistä suolakurkkua ,smetanaa ja hunajaa mikä huuheltu alas motillisella Sisua
![]() Taas töitä.. mut sitt venäläistä suolakurkkua ,smetanaa ja hunajaa mikä huuheltu alas motillisella Sisua Sisukkaasti sisulla siis ![]() Tankkaus reissu tehty,aikaa siihen meni 2,5 tuntis ja kerittiin parissa kaupassakin käydä.95- bensa maksoi 47 senttiä/litra.
Sent from my iPad using Tapatalk
Hankittu Canon eos 1200D
Tekeeks tällä mitään,vai oliko tyhmä hankinta.. Täälläkö ON Teitä taitavia kameran käyttäjiä. Tuleekohan tätä muutosta tarkasta reitistä, vai .. vielä kerkii.Ei koske tavallista turistia nuo uutiset,sanoivat radiossa,uutisankka kuullemma. Sent from my iPad using Tapatalk Ihmetelty tätä ainaista vesisadetta,noh onneksi ei tarvii lumitöitä tehdä niinkuin jossain muualla
Katsellut lumen tuloa
ja miettinyt ankarasti koska se keeee-väääät tulee ja noi lumet sulaa vaikka katolta ne peijakkaat tulee sellasella ryminällä et talo tärähtää ja itse meinaan saadaan sydärin kun niin säihkähdän se kun ihan kuulostaa ukkoselta ![]()
Katsellut lumen tuloa Lumi kohisee alas naapurin katolta..omalta saa itte sen kolata ![]() Aamuauringossa ON kevät Mene ja nappaa se kasvoillesi ja fiilistele kunnolla..tunnet kyllä sen Lumi kohisee alas naapurin katolta..omalta saa itte sen kolata Tota nois mikä se o ? joteski tuttu nimi mut ei ol tääl pirtäjäl näkyn monte aikka ![]() Tänään mä oon laittanu ruokaa ja keittäny
rouvalle kahvia sekä ollut muutenkin hyvätapainen häntä kohtaan ![]() Ja huomenna menen sitten messuille. Vuoden toinen reissu varattu. Liput Ukrainaan 22.2 hankittu. Jos kävis vaikka hakemassa vähän lisäsäteilyä pääkoppaan tsernobylistä.
En tiedä, mitä tapahtui, mutta tulin nukkuneeksi melkein 10 tuntia yhdellä vessapysähdyksellä!
![]() Kuudelta illalla ylös aika hämmästyneenä. Laitettiin ruoka alulle ja painuttiin lumitöihin. Laitettiin Byssek kylkeen vähän sähköä; eipä sitä asuinosan akkua olekaan ladattu syksyn jälkeen. Otin ruokaa mukaan töihin, kun ei ollut ruokahalua. Nyt mä oon täällä töissä. Ja ihan raivoissani. Mulle on jätetty ihan älyttömästi hommmia. En tiedä, itkiskö vai nauraisko. Haukkasin palan eilistä pizzaa ja join pari kuppia kahvia. Nyt pitäis päättää, mistä päästä aloitan nää hommat! ![]() Kaks tän perheen jäsentä on tänään hypänny vaakaan.. No joo, en mää sentäs lasivaa'an päälle hypätä uskaltanu, mutta pieni järkytys kyllä iski kun lukeman näin. Joku on vieny mun kovalla rahalla hankitut kilot. Vaaka näytti -11 kg verraten viime kevääseen. Näin kevyttä ei sit oo koko 2000-luvulla ollutkaa..
Ja pikkumies, se oli neuvolan vaa'an mukaan saanut ensimmäiset 50 gr menetetystä painostaan JEE!
Kaks tän perheen jäsentä on tänään hypänny vaakaan.. No joo, en mää sentäs lasivaa'an päälle hypätä uskaltanu, mutta pieni järkytys kyllä iski kun lukeman näin. Joku on vieny mun kovalla rahalla hankitut kilot. Vaaka näytti -11 kg verraten viime kevääseen. Näin kevyttä ei sit oo koko 2000-luvulla ollutkaa.. Ihania uutisia ![]() Mistähän tuollaisen ihanne vaakan saisi..mun ei kyllä näytä iloisia uutisia.. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1641 1642 [1643] 1644 1645 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|