Millä muuten maalasi?
Dinitrol thermolac 8050, kestää +800c lämpöä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1626 1627 [1628] 1629 1630 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Millä muuten maalasi? Dinitrol thermolac 8050, kestää +800c lämpöä. Dinitrol thermolac 8050, kestää +800c lämpöä. Ootko koekäyttänyt ja tarkistanut, miten pysyy esim 1päivän jälkeen. Itseä kiinnostaa kovastikin.. Tuntuu nuo arvot jotenkin uskomattomalta. Ootko koekäyttänyt ja tarkistanut, miten pysyy esim 1päivän jälkeen. Itseä kiinnostaa kovastikin.. Tuntuu nuo arvot jotenkin uskomattomalta. Olen koekäyttänyt noin 30 eri pannussa, hyvin on pysynyt. Omassa oli 6v. sen voi arinapuolelta uusia, silloin kun huoltaa ja puhistaa pannun. Olen koekäyttänyt noin 30 eri pannussa, hyvin on pysynyt.Oliko kuinka 6v jälkeen pannussa maalia jäljellä? Käryääkö paljon kun ensikertaa laittaa pannun tilille? Oliko kuinka 6v jälkeen pannussa maalia jäljellä? Käryääkö paljon kun ensikertaa laittaa pannun tilille? Arinapuolen maalasin uudestaan noin 2v päästä. Ei välttämättä olis tarvinnut. Kyllä se muualla pysyy, pohjatyön tekee hyvin, kyllä se päivän vähän käryä tulee, mutta ei haitaksi asti. Kannatta alottaa pienellä lämmöllä. Viikon päästä mennään kattelemaan suunnitelmia ja kuvia,hinnatkin sitten selviää. Kodinkoneista menee uusiksi vain hella,mikro ja tiskikone,eli melkein kaikki. Meneekö kattilat uusiksi? Itse laitettiin induktioliesi rempan yhteydessä eikä oo kaduttanut. Hintaa normi/keraamiseen lieteen ei edes kysytty ettei ala jänestään. Induktioliesi on ehdoton jos kaasua tai puuhellaa ei ole. Mulla on puuhellan kupeessa yksilevyinen induktio ja se on niin nopea,kätevä ja miellyttävä käyttää jos puuhellassa ei ole tulta.
Upeassa kunnossa Knaussin pannun osat! Sitruunahappoako käytit? t migel Juu,induktioliesi tulee,kuulemma sikanopea toiminnoissaan. En usko että pettyisit. Juu,induktioliesi tulee,kuulemma sikanopea toiminnoissaan. Ja turvallinenkin, me laitettiin AEG:n induktioliesi viisi-kuusi vuotta sitten ja uskomattomalta se tuntuu kun kattilan ottaa tasolta pois ja ei sormia kuumota vaikka käden sille tasolle laittaisikin. Lapsiperheessä pitää kaikki ottaa huomioon ja induktioliesi on yksi sellainen. Juu,induktioliesi tulee,kuulemma sikanopea toiminnoissaan.Meillä ollut 10v. liesi, jossa etulevyt induktio ja takalevyt normaalit keraamiset. Takalevyt on käytännössä käyttämättömät, mutta ei viitsi toimivaa vaihtaa nelilevyiseen induktioon. Vesi kiehuu induktiolla nopeammin kuin mikrossa. Keittiömyyjä väitti että liesituuletin tälläiseen huippuimurilla varustettuun taloon maksaa monta sataa enempi kuin normi liesituuletin,toivottavasti on väärässä. Suhteellista. Kaikesta saa maksaa, jos haluaa. Helpoin on sellainen, jossa on aktiivihiilisuodati n. Helppo asentaa ja tulee puhdisteetuakin vähän useammin, kun uusii hiiliä. Mulla on säkki autotallissa, ei maksa paljon. http://www.taloon.com/ds/hakutulokset?q=liesituuletin http://www.taloon.com/ds/hakutulokset?q=liesikupu
Sitruunahappoa käytin, teräsharjaa ja lopuks hiekkapaperia. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1626 1627 [1628] 1629 1630 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|