Nyt sänkyyn jotta toi pumppu toimii taas,toivon mukaan treffeillä tavataan..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1625 1626 [1627] 1628 1629 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nyt sänkyyn jotta toi pumppu toimii taas,toivon mukaan treffeillä tavataan..
Hommattu hygieniapassi. Onneksi olkoon, ei siitäkään tentistä kaikki selviä! Ostin kännyn ja tabletin itelleni,nyt keittiösuunnittelij a suunnittelee meille uutta keittiötä. Oon kuunnellu sivusta emännän ja suunnittelian puheita,taitaa tulla kalliiksi kun kokoajan toistuu sana integroitu.
Sent from my iPad using Tapatalk Se on hyvä se integroitu, mutta kallis. Rahvas saa tyytyä avonaisiin ratkaisuihin.
No on mulla integroitu mikro mallia -06, ja toimii yhä loistavasti. Maksoi @£$€{ hirveesti, kun piti olla niin "lyhyt". Muut koneet saapi olla omillaan. Seuraavan pannun osat maalattu.Eikä oo!! Nuohan on uudet.. Eikä oo!! Nuohan on uudet.. Saaneet happokylvyn ensin. ![]() Ostin kännyn ja tabletin itelleni,nyt keittiösuunnittelij a suunnittelee meille uutta keittiötä. Oon kuunnellu sivusta emännän ja suunnittelian puheita,taitaa tulla kalliiksi kun kokoajan toistuu sana integroitu.Maksaahan ne kun integroidaan Ai. mä tilasin kaapit jo pariviikkoa sitten, maksoihan ne....Viikon päästä mennään kattelemaan suunnitelmia ja kuvia,hinnatkin sitten selviää. Kodinkoneista menee uusiksi vain hella,mikro ja tiskikone,eli melkein kaikki. Onhan tässä työmaata tiedossa,lattiaa 100neliöö pitäis laittaa ja tapetit vaihtaa joka huoneeseen.keittiö kaapit ssa varmaan ammattimies laittaa paikoilleen. Sent from my iPad using Tapatalk Keittiömyyjä väitti että liesituuletin tälläiseen huippuimurilla varustettuun taloon maksaa monta sataa enempi kuin normi liesituuletin,toivottavasti on väärässä.
Sent from my iPad using Tapatalk Seuraavan pannun osat maalattu. Taitaa olla 2470:nen. Hienolta näyttää. Lumitöitä vaihteeksi mökillä ja sit heitin tunnin lenkin siihen päälle ja lopuksi jaksoin lämmittää vielä saunan mökillä huh nyt on aivan loppu ja eikun maate
Taitaa olla 2470:nen. Hienolta näyttää. Tulossa 2480:nen pannu, poksin saattaa joutua käyttää Otalammella. Käyty kaupungissa hakemassa kulkimeen tarvikkeita.
Prismassa oli sellaine väenpaljous, että palasin tyhjän kärryn kanssa kassan ohi. Liekö hintojen alentaminen saanut kansan liikkeelle. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1625 1626 [1627] 1628 1629 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|