Käyty taas ohjemoimassa granducan laturi, eilen oli sähköt (taas) poikki.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1611 1612 [1613] 1614 1615 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty taas ohjemoimassa granducan laturi, eilen oli sähköt (taas) poikki.
Käyty tiedustelu reissu kalakämpälle! jään päällä vielä joissain paikoissa sohjoa, kelekka pelasi Samperin hyvin...
Atrian päältä lapioitu varovasti lumet (30cm)... Nyt on sit teltan katto puhdas lumesta
![]() Nyt on sit teltan katto puhdas lumestaNyt hywä! ![]() Ei täällä mielestäni sellaista materiaalia ole jota ei kehtaa avoimesti katsella. Mielestäni ihan hauska ominaisuus tuo Mites tollasen saa esille et näkee mitä muut nyt tuijottaa? En kyl tajuu mitä järkee siin on,,,, mut jotenkin hämärää-ei pitäis muille kuulua vaikkei tääl nyt mitään valtion salaisuuksia vaihdellakkaan mut silti,-mun mielestä ei hyvä ominaisuus. t migel Mua ei haittaa tuo "vakoiluosasto"
Oon itse aluevalvojana toisella palstalla ja muutenkin niin hemmetin utelias, että tykkään seurata noita. Jos on monta vierasta samassa aiheessa kiinni, epäilen sähköpostiriobottej a. ![]() Enkä mä nyt muutenkaan tee mitään, mikä ei kestäisi päivänvaloa. Muuten, siellä mun valvomalla pönttöfoorumilla kävi sellainen juttu, että sinne rekisteröityi nimimerkki VAMPYYRILEPAKKO. Aina, kun mä näin sen, se katseli mun profiilia. Tuli hiukan outo olo! ![]() Taitaa täälläkin olla niitä vampyyrilepakkoja!
t migel
Taitaa täälläkin olla niitä vampyyrilepakkoja! Haa nyt soittaan kavereille ett tulkaa orgiin kyttään migelin profiilia ym.tekemisiä ..jaa ja kukas se toinen olikaan aah retkeilijä ..Kyllä se on vaan nautinto olla yksin vaunulla ja touhuta
![]()
Kyllä se on vaan nautinto olla yksin vaunulla ja touhuta Höh..toisten kelpaa ...yksin ei pääse kon aamulenkille ja vain koska lähtee nii ..tun aikaisin Noh.. vielä tuskin pareittain arkkuun laitetaan ![]() Olikos toi kutsuhuuto?
t migelHöh..toisten kelpaa ...yksin ei pääse kon aamulenkille ja vain koska lähtee nii ..tun aikaisinElämä on valintoja täynnä ![]() Ei ollu tuo Kimin laittama,vaan etusivulla oikeassa laidassa tämä : Minä kävin ehkä toista kertaa portaalin etusivulla, en ymmärrä sen tarvetta ollenkaan. Sieltä pääset samalla tavalla klikkaamalla näkemään saman luettelon paikallaolevista Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1611 1612 [1613] 1614 1615 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|