voishan sitä laittaa jahka kerkee
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1605 1606 [1607] 1608 1609 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
voishan sitä laittaa jahka kerkee Kovastihhan tuo itelläkkii himottaa saada tatskat kätösiin........... ...vaan pittää ny ensin laittaa "taiteilijalle"kertoen mitä tekstiä logon perään tulis Saa nii hyvällä tarjouksella ett =han se jo ihan pakko ottaa. milläs tota kuva kokoo sais pakattua pienemmäksi, ei anna ladata koneelle
mitä tekstiä logon perään tulis Sen verran erikoinen kirjoitusasu sulla virpimu76 on ja nyt olen "muutamien" viestien jälkeen huomannut että eikös tuossa punaiseksi merkatun kohdalla olisi voinut käyttää myös = merkkiä. ![]()
Sen verran erikoinen kirjoitusasu sulla virpimu76 on ja nyt olen "muutamien" viestien jälkeen huomannut että eikös tuossa punaiseksi merkatun kohdalla olisi voinut käyttää myös = merkkiä. Olisi voinut..he he enpä hoksannut , mutt mää oon vähän tämmönen
milläs tota kuva kokoo sais pakattua pienemmäksi, ei anna ladata koneelle Olikos tuolla osiossa Päivän kuva jottain erilaisia kuvan pienennys ohjelmia...
milläs tota kuva kokoo sais pakattua pienemmäksi, ei anna ladata koneelle Kokeilitko raahaamalla tuohon vastauslaatikon yläpuolelle "Lisää kuva pudottamalla se tähän (tai klikkaamalla)"? joo raahaamallahan ton kuvan sai laitettua
Eli teitkö Kiimaliiteri sen ihan ite?
Asiasta en mitään ymmärrä enkä perinteisistä tatuoinneista välitä vaan tuo on hieno!! kaveri on tatuoitsija, mä oon vaan kangas
Taas kävelty lingon perässä ja kävin terkkarissa.
Taas kävelty lingon perässä ja kävin terkkarissa.Tienpito ei näemmä tuollakaan toimi, käyhän se noinkin jos on pakko käydä.
tosihieno Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1605 1606 [1607] 1608 1609 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|