HALIHERKKÄÄ TAPANINPÄIVÄÄ MYÖS SIPULLE
JA TIETYSTI JOKAISELLE
IHANALLE ELÄVÄLLE 
JA TIETYSTI JOKAISELLE
IHANALLE ELÄVÄLLE 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1580 1581 [1582] 1583 1584 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
HALIHERKKÄÄ TAPANINPÄIVÄÄ MYÖS SIPULLE
JA TIETYSTI JOKAISELLE IHANALLE ELÄVÄLLE ![]() Joo toi Lohilaatikko olikin hyvä idea,kiitos siitä sinulle Sipu,ja Alan joo taidat olla oikeassa sillä se 189C oli mittarissa siinä ikkunassa,-ehkä itse kivet olivat ja olivatkin lämpimämpiä,-mutta toi 189C indikoi meillä hyvää pizzanpaistolämpöti laa..............
Mutta kai kaikki uunit ovat hieman yksilöllisiä,-ainakin nämä vanhat puu-uunit,mut nyt kyllä tekee pizzaa mieli eikä mitään jouluruokia! Ostin tossa hyvää juustoakin jonka luulen toiivan pizzjuustona,,,,,,,,,,,,tapania t migel
pizzeriasta haetaan ,mulle ei kelpaa ko kahen paikan pizzat ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ JUUSTOA
Onneksi nämä "leipurit" jo tietää ko isäntä tulee liikkeeseen et tuon muijalle se juustoton versio..ha haa Soon muuten kettu ko oikeen alkaa mieli tekeen ,,"oma" pizzeria on vajaan 50km päässä ,,taas ees tulee melekeen 100km jee edukasta ![]() Makuja on monenlaisia. Jyväskylän paras pizzeria on meillä, sillä kaikki kaupalliset on ns. karvakäsityylisiä. Ihan ok suurin osa, mutta ei oikeita.
Käykää turkulaiset Pizzariumissa, se on todella hyvä. Helsingissä Puttes tai Pjazza. Meillä ei valmiskinkkusuikale ita sun muita käytetä. Puhvelinmaitomozzar ellaa, Mutti-tomaattia ja pienten myllyjen säilöntäaineettomia jauhoja. Täytteet sitten maun mukaan, tonnikalaa tai purkkiherkkusieniä ei tuoda edes tontille, saati sisälle. Turussamielestäni parhaat,siis pizzat,Denniksen Caltzone Linnankadull,tai sit Pizza Perezin Caltzone Kärsämäentiell,-Kemiöst ei hyvää pizzaa sa jollen mä sitä paista,,,,,,,,,,
![]() Turussamielestäni parhaat,siis pizzat,Denniksen Caltzone Linnankadull,tai sit Pizza Perezin Caltzone Kärsämäentiell,-Kemiöst ei hyvää pizzaa sa jollen mä sitä paista,,,,,,,,,, mä oon aika vähän pitzerioissa käynyt mutta Dennis ja Rocco on jees Perezin pitzoja en ole edes maistanut kun meni sen ukon kaa hermot kerran, jos toisenkin .... tukussa ![]() hän kun luulee olevansa isokin kuningas ja saa siellä kassalla ym paikoissa vain huutamalla palvelua ![]() köyhä yrittäjä odottaa , että sais jostain edes palvelua tukussa kun kuningas haastaa koko henkilökunnan häntä palvelemaan krrr ![]() no tästä aikaa jo 15 v ..kun olin yrittäjänä mutta päätin , etten ikinä mene moiseen paikkaan syömään enkä ole mennyt , enkä mene .... joku roti se oli tälläkin yrittäjällä nih ![]() Käyty hakemassa kaasupullo kun mokama tyhjeni, tosin päivällä. Tiistaina laitoin paikalleen ja nyt jo mokoma loppu vaikka ei ole edes -30 ollut pakkasta. 24 euroa nilsiä st1 makso kun Man Oililta olivat loppu.
Pieniväki (enkeljoukkio) kävi vierailulla mökillä, laskettiin kelkkamäkeä, saunottiin ja syötiin.
Syöty joulun tähteitä "pitkässä pöydässä" Vantaan Tallilla
![]() pizzeriasta haetaan ,mulle ei kelpaa ko kahen paikan pizzat ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ JUUSTOA Alto Mare on ihan jees paikka, aikanaan käytiin siellä veneellä. Museorantaan fiskari ja syömään. Vaan oli surkeassa kunnossa Pulukkilan ja Vihannin välinen tie, kammattu niin että auto vispasi puoli metriä sivusuunnassa jos yritti yli 70 kmh ajaa. Nyt turvassa perillä, kaupungin valot loistaa. parhaimmat pizzat olen saanut Hangon Classic pizzassa jossa tulee joka kesä käytyä vaunun kanssa ja tietenkin tääl Turun kupeessa Nummis pizzeria täs meiän kylällä,suosittelen j a tänään taas syöty jouluruokia ,ehkä huomennna Pizzaa,nam
Käyty kihlajaisissa!
Alto Mare on ihan jees paikka, aikanaan käytiin siellä veneellä. Museorantaan fiskari ja syömään. pattijoen karvakädeltä haen..on huippu isäntä..vaan muuttivat nyt baariksi..en oo käyny kattoon yhäkö herkkuja saisi.. Ja täällä nämä tiet oli kunnossa kun kaivos niistä huolehti,,Vihanti nyt osaa muuta kon köyhtyä... Hah olisipas oiva avolouhos paikka tohon vihannin keskustaan niiiin helkkarinmoinen monttu... ![]() Sanonta kuuluu...vihannissa ei kannata muu ,kuin pois muutto ![]() Ihanaa että Olette turvallisesti perille päässeet.. ![]() Kun jatkatte niin onni matkassa ja ajotaito hallussa ![]()
Käyty kihlajaisissa! AAWWW IIhanaa nämä aina niin ihania tilaisuuksia ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1580 1581 [1582] 1583 1584 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|