rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9950355 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #23715 : 26.12.2014 kello on 12:43 »
Sama vika! Onneks noi laatikot jo loppuivat. Vielä olis graavilohta ihan silleen vaikkapa lahjoitettavaksi asti,voih.

Tekee jo pizzaa mieli tai ihan vaan nakei ja perunasalaattia tai hernerokkaa,on se sellaista,,,,,,,saiskohan tosta leivinuunista sellaisii lämpöi irti et sais pizzan väännettyä?
Eikös se Alan laita pizzoja leivinuunissa? Mites ne Alanin uunilämmöt,missä ne huitelee? Semmonen 180-190C olis aikas passeli, mut toi mun leivinuuni on tehty 1920-luvull,,,,,,,,,,,,,,,sitä ei ihan uskalla käyttää äärirajoill,tai sit mä vaan kuvittelen,hienoss kunnos se holvi kyl on...?!

t migel :laugh:

Tekaseppas siittä lohesta kiusaus
jos sinulla sattuu olemaan smetanaa ja kermaa
niin voin sanoa
että vaikka hyvää teet
niin priimaa pukkaa  :)

Alannille hyvää ja turvalista matkaa
ja kaikille tiellä liikkujille myöskin   Thumb

kaunista Tapaninpäivän jatkoja itse kullekkin säädylle  :-*
täällä paistaa aurinkoinen ja yksi aste pakkastakin vain
jotta ei voi, kuin tykätä   :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #23716 : 26.12.2014 kello on 12:49 »
HALIHERKKÄÄ TAPANINPÄIVÄÄ MYÖS SIPULLE  :-* JA TIETYSTI JOKAISELLE  :-* IHANALLE ELÄVÄLLE   :-*

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #23717 : 26.12.2014 kello on 13:40 »
Joo toi Lohilaatikko olikin hyvä idea,kiitos siitä sinulle Sipu,ja Alan joo taidat olla oikeassa sillä se 189C oli mittarissa siinä ikkunassa,-ehkä itse kivet olivat ja olivatkin lämpimämpiä,-mutta toi 189C indikoi meillä hyvää pizzanpaistolämpöti laa..............
Mutta kai kaikki uunit ovat hieman yksilöllisiä,-ainakin nämä vanhat puu-uunit,mut nyt kyllä tekee pizzaa mieli eikä mitään jouluruokia!
Ostin tossa hyvää juustoakin jonka luulen toiivan pizzjuustona,,,,,,,,,,,,tapania t migel

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #23718 : 26.12.2014 kello on 13:50 »
pizzeriasta haetaan ,mulle ei kelpaa ko kahen paikan pizzat  ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ JUUSTOA Thumbd

Onneksi nämä "leipurit" jo tietää ko isäntä tulee liikkeeseen et tuon muijalle se juustoton versio..ha haa

Soon muuten kettu ko oikeen alkaa mieli tekeen ,,"oma" pizzeria on vajaan 50km päässä ,,taas ees tulee melekeen 100km  jee  edukasta :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:14.01.2026 kello on 07:02
  • Kulkija
« Vastaus #23719 : 26.12.2014 kello on 14:42 »
Makuja on monenlaisia. Jyväskylän paras pizzeria on meillä, sillä kaikki kaupalliset on ns. karvakäsityylisiä. Ihan ok suurin osa, mutta ei oikeita.

Käykää turkulaiset Pizzariumissa, se on todella hyvä. Helsingissä Puttes tai Pjazza.

Meillä ei valmiskinkkusuikale ita sun muita käytetä. Puhvelinmaitomozzar ellaa, Mutti-tomaattia ja pienten myllyjen säilöntäaineettomia jauhoja. Täytteet sitten maun mukaan, tonnikalaa tai purkkiherkkusieniä ei tuoda edes tontille, saati sisälle.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #23720 : 26.12.2014 kello on 15:00 »
Turussamielestäni parhaat,siis pizzat,Denniksen Caltzone Linnankadull,tai sit Pizza Perezin Caltzone Kärsämäentiell,-Kemiöst ei hyvää pizzaa sa jollen mä  sitä paista,,,,,,,,,, :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #23721 : 26.12.2014 kello on 16:56 »
Turussamielestäni parhaat,siis pizzat,Denniksen Caltzone Linnankadull,tai sit Pizza Perezin Caltzone Kärsämäentiell,-Kemiöst ei hyvää pizzaa sa jollen mä  sitä paista,,,,,,,,,, :laugh:

mä oon aika vähän pitzerioissa käynyt
mutta Dennis  ja Rocco on jees
Perezin pitzoja en ole edes maistanut  Thumbd
kun meni sen ukon kaa hermot kerran, jos toisenkin .... tukussa  >:(
hän kun luulee olevansa isokin kuningas
ja saa siellä kassalla ym paikoissa vain huutamalla palvelua  ::)
köyhä yrittäjä odottaa , että sais jostain edes palvelua tukussa
kun kuningas haastaa koko henkilökunnan häntä palvelemaan krrr   :o
no tästä aikaa jo 15 v ..kun olin yrittäjänä
mutta päätin , etten ikinä mene moiseen paikkaan syömään
enkä ole mennyt , enkä mene  ....
joku roti se oli tälläkin yrittäjällä nih  ???

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:10
  • viva la France
« Vastaus #23722 : 26.12.2014 kello on 17:18 »
Käyty hakemassa kaasupullo kun mokama tyhjeni, tosin päivällä. Tiistaina laitoin paikalleen ja nyt jo mokoma loppu vaikka ei ole edes -30 ollut pakkasta. 24 euroa nilsiä st1 makso kun Man Oililta olivat loppu.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #23723 : 26.12.2014 kello on 20:22 »
Pieniväki (enkeljoukkio) kävi vierailulla mökillä, laskettiin kelkkamäkeä, saunottiin ja syötiin.  Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
  • Porvoo
« Vastaus #23724 : 26.12.2014 kello on 20:30 »
Syöty joulun tähteitä "pitkässä pöydässä" Vantaan Tallilla  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:14.01.2026 kello on 07:02
  • Kulkija
« Vastaus #23725 : 26.12.2014 kello on 23:34 »
pizzeriasta haetaan ,mulle ei kelpaa ko kahen paikan pizzat  ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ JUUSTOA Thumbd

Onneksi nämä "leipurit" jo tietää ko isäntä tulee liikkeeseen et tuon muijalle se juustoton versio..ha haa

Soon muuten kettu ko oikeen alkaa mieli tekeen ,,"oma" pizzeria on vajaan 50km päässä ,,taas ees tulee melekeen 100km  jee  edukasta :laugh:

Alto Mare on ihan jees paikka, aikanaan käytiin siellä veneellä. Museorantaan fiskari ja syömään.

Vaan oli surkeassa kunnossa Pulukkilan ja Vihannin välinen tie, kammattu niin että auto vispasi puoli metriä sivusuunnassa jos yritti yli 70 kmh ajaa. Nyt turvassa perillä, kaupungin valot loistaa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #23726 : 26.12.2014 kello on 23:59 »
parhaimmat pizzat olen saanut Hangon Classic pizzassa jossa tulee joka kesä käytyä vaunun kanssa ja tietenkin tääl Turun kupeessa Nummis pizzeria täs meiän kylällä,suosittelen j a tänään taas syöty jouluruokia ,ehkä huomennna  Pizzaa,nam

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #23727 : 27.12.2014 kello on 00:11 »
    Käyty kihlajaisissa! Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #23728 : 27.12.2014 kello on 01:05 »
    Alto Mare on ihan jees paikka, aikanaan käytiin siellä veneellä. Museorantaan fiskari ja syömään.

Vaan oli surkeassa kunnossa Pulukkilan ja Vihannin välinen tie, kammattu niin että auto vispasi puoli metriä sivusuunnassa jos yritti yli 70 kmh ajaa. Nyt turvassa perillä, kaupungin valot loistaa.

pattijoen karvakädeltä haen..on huippu isäntä..vaan muuttivat nyt baariksi..en oo käyny kattoon yhäkö herkkuja saisi..

Ja täällä nämä tiet oli kunnossa kun kaivos niistä huolehti,,Vihanti nyt osaa muuta kon köyhtyä...
    Hah olisipas oiva avolouhos paikka  tohon vihannin keskustaan niiiin helkkarinmoinen monttu... :laugh: :laugh:
    Sanonta kuuluu...vihannissa ei kannata muu ,kuin pois muutto :laugh:

Ihanaa että Olette turvallisesti perille päässeet.. :-*
    Kun jatkatte niin onni matkassa ja ajotaito hallussa :-*

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #23729 : 27.12.2014 kello on 01:10 »
    Käyty kihlajaisissa! Thumb

AAWWW :)  IIhanaa nämä aina niin ihania tilaisuuksia :D