Mentiin heti aamusta suomalaiseen asiainhoitotoimisto
on tms eli Finesaan ja sieltä notaarille allekirjoitramaan meidän Espanjan testamentit. Hemmetin kylmä aamu; plus 10. Oltiin ihan jäässä.
Tupakkakaupan (täällä ei myydä tupakkaa tavan ruokakaupoissa) jälkeen suomalaiseen Torremarketiin. Mä taidan kaikesta huolimatta olla aika ylpeä työstäni, kun meidän marjakeittojen näkeminen tuntuu hyvältä. Meitä on siis vajaa 10 henkilöä, jotka noita tekee ja niitä riittää Rokkikoneen kuljettamana Espanjaan asti!

Ostettiin joululahjat sieltä. Mulle Sini-tuotteen harja-rikkalapio-setti ja Pasille laatikko oikeaa lonkeroa!

Älkää kysykö, miksi parin euron kiinakaupan harjan sijaan halusin "merkkituotteen"

Mä nyt vaan välillä olen hiukan... tällainen!

Muutama "kiinakauppa", Leroy Merlin (vähän kuin Kodin Terra) ja ruokakauppa. Tuntuu hullulta ajatella, että huomenna on joulaatto, eikä olla tehty mitään valmisteluja.

Jouluna 2004 (Tsunami-joulu) oltiin Goassa. Viime vuonna Tel Avivissa. Siinä välissä jonain jouluna Gambiassa. Eli alkaa kyllä olla tuttua tämä joulun pakeneminen.
Huomenna saattaa kuitenkin jossain vaiheessa olla ikävä siskoa ja Pasin tyttäriä.