Käyty poitsun kanssa paikallisella "arvaus"keskuksella toteemassa kova kuume ja rohisevat keuhkot !
Saatiin 5pv antibiootti kuuri, korvat onnex kunnossa
Saatiin 5pv antibiootti kuuri, korvat onnex kunnossa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1572 1573 [1574] 1575 1576 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty poitsun kanssa paikallisella "arvaus"keskuksella toteemassa kova kuume ja rohisevat keuhkot !
Saatiin 5pv antibiootti kuuri, korvat onnex kunnossa Mä tulostan osan, eli ne mitkä menee firman kirjanpitäjälle. Eli Volkkariin valutetut Tietty jos kirjanpitoon tarvitaan kuitti se säästetään. Nautittu auringosta ja suht edullisesta oluestaNo nehän on melkein antaneet rahaa sulle,että viet pois ![]() syöty abc kuortti, no muistaapa taas miksi matkamökissä on kiettiä
osaa ensi ketralla painaa kaasua kohdalla Siinä toisellapuolen sitä ramppia on pieni kebab/pizzeria. PALJON paremmat eväät
syöty abc kuortti, no muistaapa taas miksi matkamökissä on kiettiä Et ole vaan riittävän juntti niin nuo peukkupaikan ruoat eivät maistu hyvälle. Mä katsos olen juntti niin nuo peukkupaikan ruoat maistuvat vallan mainiosti, tähän loppuun sopivasti käynee tämä. Niin, ja taitaa auto pysyä puhtaana vai likaantuiko jo siellä etelässä, täällä ainakin riittää pakkasta ja kuten tietänet, pääsette kunnon pakkasiin. Ei kysymys ole junttiudesta.
Ihan makuaistista ainoastaan Ei kysymys ole junttiudesta. Ei normipäivän ruokailun tarvitse mitään gourmettia olla. Ei kun syökää vaan ABC:llä, maksatte minunkin bonusrahojani.
Mitäs sitä voi, jos ei paremmasta tiedä. Ite en mene kuin poikkeuksellisesti = varikkopysähdyksen pitää olla mahdollisimman nopea. Ja siihenkin saattaa löytyä parempia paikkoja.. Ei normipäivän ruokailun tarvitse mitään gourmettia olla.Eipä. Makuja ja raaka-aineita saa ilman gourmettiakin syöty abc kuortti Ei kun syökää vaan ABC:llä, maksatte minunkin bonusrahojani. Kuulikko Bavaria...Allu kiittää ja kumartaa teitä .... Ja ehkä myös jollain tasolla myös.... meitä. ![]() ^
Ehkä jonain päivänä opit tulemaan omillasi toimeen. ![]() Odotelllaan keskustelukortteja "me duunarit syödään ABC:llä" tai "meille savolaisille ABC kyllä kelpaa". ![]() --------------------------------- Minä olen järjestänyt kinkun oston, laitoin rouvan kauppaan. Mutta nyt teen töltä, mukavan rauhallista konttorilla. Haettu kinkku kaupasta ja muut tarpeelliset
Nyt voi sit joulu tulla ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1572 1573 [1574] 1575 1576 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|