Saatu Finlandia siivottua loppuun. Tuoksuu raikkaalle. Jospa sitä kävis joulun jälkeen kokeilemassa.Miks ei jouluna?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1564 1565 [1566] 1567 1568 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saatu Finlandia siivottua loppuun. Tuoksuu raikkaalle. Jospa sitä kävis joulun jälkeen kokeilemassa.Miks ei jouluna? Miks ei jouluna? Poppoo haluaa olla joulun kotona.. Vaikka tuohon tuli tehtyä joulusiivous.. ![]() Poppoo haluaa olla joulun kotona.. Vaikka tuohon tuli tehtyä joulusiivous..Se ois uusi piristys ruiske vaanari elämään
Laitoin lantut liedelle kypsymään! Meinaatko lanttuloutan tehä ihan alusta loppuun. Niinhän siitä paras tulee. Itse arvelin ostaa laiskuuttani valmista lanttusurvosta torimummoilta. ![]() Meinaatko lanttuloutan tehä ihan alusta loppuun. Niinhän siitä paras tulee. Itse arvelin ostaa laiskuuttani valmista lanttusurvosta torimummoilta.Täälä mennään valmiiksi tehtyhin laatikoihin,ja maistuu hyvälle! Täälä mennään valmiiksi tehtyhin laatikoihin,ja maistuu hyvälle! niin tääläkin ei jaksa ei huvita eikä muutakaan ei ole pätkän vertaa mitään joulufiilist' pitäis kai jokunen leivonnainen pyöräyttää mutta ko ei nappaa nekää ![]() jos huomenna ennätän nii torilta katselen valmiit taikka sitten survoksest ja jos ei torille ehdi niin saarioisten äipien tekeeleet kelpaa kyllä vähän kermaa ja aitoa voita silee reippailla siivuilla niin on ihan minulle kelpaavaa ja jos ei joillekkin kelpaa niin syökkööt vaikka tikkunekkuja ![]() ja jos ei joillekkin kelpaa Onks teillä tikkunekkujakin ? Meinaatko lanttuloutan tehä ihan alusta loppuun. Niinhän siitä paras tulee. Itse arvelin ostaa laiskuuttani valmista lanttusurvosta torimummoilta.Jovain! kaikki laatikot tehhään ihan ite, kaupasta 2kg pussit lantu, porkkana,ja punajuuri joka sitten kypsennyksen jälkeen lasipurkkeihin. on tuossa myös lasipurkeissa kypsennetty sähköuunissa joitain kiloja maivoja, onhan hyviä vaikka ite sanonki
niin tääläkin No no, sipu. Tsemppiä jouluun. Käy jossakin joulukonsertissa, jossa esitetään aitoja vanhoja joululauluja. Eikä mitään modernia, joita tavan tallaaja ei ole kuullut koskaan. Siitä saa kuin potkun huopatossusta takapuoleen, kohti Joulua. No no, sipu. Tsemppiä jouluun. Käy jossakin joulukonsertissa, jossa esitetään aitoja vanhoja joululauluja. Eikä mitään modernia, joita tavan tallaaja ei ole kuullut koskaan. Siitä saa kuin potkun huopatossusta takapuoleen, kohti Joulua. nyt on selanen hevos yskä etten kehtaa edes kauppaan mennä kun tulee yskän kohtaus niin kaik kattoo, et ny se tukehtuu ja tämä astma ei kyllä yhtään helpota tota yskää ![]() Ihaa on meillä eikö teillä ole tikkareita kun olin pini niin ostettiin kipposta tikkunekkuja ne oli sellassii pyöreitä kolmion muitossii ja kärki oli aika terävä ..hmm ..mikä se nyt onkaan nimeltää siis se kartion näkönen vai mikä ..apuwa apuwaa-aaa no mutta aah ko ne oli hyviä tikkunekkuja ![]() http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tikkunekku.fi%2F&ei=Ex6TVIHIE8bOygPV94KIBQ&usg=AFQjCNGSsVR-Z92Mhb8u8_bvEk9KruPr5A&bvm=bv.82001339,d.bGQ ![]() sama meillä , emme hirveästi jouluun panosta
vähän kynttilöitä ,enkelkellon pyöritystä jouluaattona kinkku ja graavilohta normaalien lisukkeiden lisäksi niin ja rosolli kelpaa siihen se sitten jääkin joulun hämärän tunnelma kelpaa mutta sellainen kaupallinen hössötys , kiitos ei enään
Samalla linjalla täälläkin.
Hyvä jouluruoka ja tenaville paperia revittäväksi asti ![]() Hirvee piipitys ja tööttäily ja juoksu ympäri taloa muuan tunti ![]() Ehkä elokuva ukkoin kanssa ko tenavuudet jo nukkuu ((niinhän minä luulen)) ![]() Sitten ko talossa täyshiljaisuus..onp mukava istuu kuusen alla ,katella valoja ja kuunnella rauhallista tuhinaa talon nurkissa,joka huoneessa ![]() Ihan ittekseen rakki kainalossa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1564 1565 [1566] 1567 1568 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|