Hyvin on sovittu, ja miksi ei, kun sovimme 14 neliön kulkimeenkin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1556 1557 [1558] 1559 1560 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hyvin on sovittu, ja miksi ei, kun sovimme 14 neliön kulkimeenkin. ![]()
80 neliötä. Ja siitä makuuhuone on on kirjahyllyä, retkivarusteita ja PC:tä varten. Köllöttelemme olohuoneessa. Onhan se tuo kirjahylly ja PC hieman "kaukana". En voisi kuvitellakkaan että illan lököttelyn jälkeen joutuisi kömpimään makuuhuoneeseen. Niin ja kylki kullan kyljessä kiinni pysyy lämpimänä ![]() Onhan se tuo kirjahylly ja PC hieman "kaukana" ![]()
Kaikki lelut pitäisi olla vierellä, kuten muksuilla omassa huoneessaan. ![]() Kun olen vieraillut immeisten halleissa (kodissa), olen ihmetellyt miksi kodit ei ole enää kodikkaita. Jospa se on kodikasta, että on kuuden metrin korkuinen olohuone ja muita huoneita ja tiloja pilvin pimein. Sitten tapellaan kenen siivousvuoro on. Koivisto sanoi aikoinaan: On kuin sopuli lauma. ![]() Jokkainen tyylillään. ![]()
Kaikki lelut pitäisi olla vierellä, kuten muksuilla omassa huoneessaan. Meillä isosta olkkarista on hyötyä,ko koko poppoolla siellä istutaan ja keittiössä kaikki 8 paikkaa käytös myös lautapeli iltoina koko pöytä täynnä nappulaa ![]() Arvaa mahutaanko a-autoon ,,KYLLÄ kun mami nukkuu lattialla ![]() Vaarallista huh huh Äkkinäinen täysvapaus voi olla vaarallista, sitä tarkoitin. Ite ihmetellyt, että mihin maailma on mennyt, kun skidit pitää kuskata joka paikkaan - tehdään sitä ittekin, mutta ne nyt on vielä aika pieniä. Mun lapsuudessa mentiin ite 7-vuotiaasta alkaen, harvat kylähullut ja juopot kierrettiin. Onhan tuo oma elinympäristö hiukan erilainen kuin lapsuudessa, mutta silti.
Äkkinäinen täysvapaus voi olla vaarallista, sitä tarkoitin. Ok ja samaa mieltä vaanareitten lapsosista..hyvä oppia kaikki..vaan kun en itse tähän maailmaan luota..niin varoen edetään..mutt en kellarissa tenavia kasvattele ![]() Ehkä kun on enempi vaanailtu niin alkais taas uskaltaanki luottaa toisiinki enemmän ![]() Tältä samalta kylältä poljimme siskon ja veljien kanssa koivulammelle uimaan..matkaa tulee jottain 20km maanteitä pitkin,,ikää 12v alaspäin ![]() Jos sen naftaliiniin kääri ja laskee irti 18 v., niin pississähän sitä on heti.
No poika on 12v ja kulkee kavereiden kanssa niin leuveinssa kuin brysselisssäkin bussilla leffoissa. Sittenhän tuon näkee,,jos sinne asti elää saa ![]()
Sitten laitoin Atrialle palautetta lehtipihveistä, joista piti eilen tehdä kääryleet Mustapekka-juuston ja pekonin kanssa. Ei tehty, kun ne oli osittain harmaat ja haisivat saippualta. Voi nyyh! ![]() ...kele !!! Jouluna saattaa iskeä halu lähteä reissuun, jos on pakkaskeli. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1556 1557 [1558] 1559 1560 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|