rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9958440 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #23340 : 16.12.2014 kello on 22:38 »
Elo menee eteenpäin omaa tahtiaan, nousuineen tasaisuuksineeen. Elon kokonaisuus ennen lapsenlapsia on yhdenlaista. Sitten alkaa uusi, paras vaihe, kun uusi sukupolvi syntyy, ja pääsemme elämään isovanhemmuutta.   Thumb

Valitettavasti kaikille ei ole sitä suotu.  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:00
  • Kulkija
« Vastaus #23341 : 16.12.2014 kello on 22:49 »

Niinhän se mennee - ja joillain on vielä suurin osa elämää edessä, lapsenlapsetkin vielä tulevaisuudessa häämöttämässä.  Thumb

Ite olen jo nippanappa puolen välin ylittänyt, mutta jos joutuisi nyt lähtemään niin voisi jo hyvällä omatunnolla sanoa, että ei jäänyt elämä elämättä ja monenlaista on kerennyt nähdä.  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #23342 : 16.12.2014 kello on 22:55 »
Elo menee eteenpäin omaa tahtiaan, nousuineen tasaisuuksineeen. Elon kokonaisuus ennen lapsenlapsia on yhdenlaista. Sitten alkaa uusi, paras vaihe, kun uusi sukupolvi syntyy, ja pääsemme elämään isovanhemmuutta.   Thumb

Tääläkin oltu pappa jo 5V Thumb Ja tänään tuli kutsu jouluksi syömään sinne Thumb Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #23343 : 16.12.2014 kello on 23:01 »
elo ja kuolema juu, viime viikonlopun onnettomuuksissa kuoli tuttuni nuori nainen ja mikä ironista oli laittanut viimeiseen instagramin päivitykseen #kuolemakuittaaunivelan,hui...

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #23344 : 16.12.2014 kello on 23:03 »
Niinhän se mennee - ja joillain on vielä suurin osa elämää edessä, lapsenlapsetkin vielä tulevaisuudessa häämöttämässä.  Thumb

Ite olen jo nippanappa puolen välin ylittänyt, mutta jos joutuisi nyt lähtemään niin voisi jo hyvällä omatunnolla sanoa, että ei jäänyt elämä elämättä ja monenlaista on kerennyt nähdä.  :)

noin just Alan puhut vähän
mutta täyttä asiaa  Thumb
samaa olen miettinyt
on ollut minulla  ihana elämä
ja on toki vieläkin
jotta mikäs tässä
vaikka siirtyis päälle pilvien
ei sielläkään tarvii yksin olla .... kai  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:09
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #23345 : 16.12.2014 kello on 23:16 »
..........kun olen luullut, että Clas Olsson  on halpiskauppa. Olen ostanut sieltä monta printterin väripatruunaa, edullisesti(?).  Sitten menimme muille ostoksille Prismaan. Uteliaisuuttani menin katsomaan samanlaisen patruunan hintaa. Se oli 2,05€ halvempi kuin Olssonilla.  :o

Ja bonukset päälle.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #23346 : 17.12.2014 kello on 01:37 »
^
Noin se menee - toisten lapsista kasvatetaan rohkeita ja avoimia, ja tuostahan se esimerkiksi alkaisi, että saa ja uskaltaa olla mummilassa yötä ilman vanhempia. On valmiudet pärjätä sitten nuorena ja aikuisenakin ihan toiset kuin äidin vieressä kotona 7/12/365 pakollapidetyillä.
Onneksi valtaosalla karavaanarilapsista on mahdollisuus nähdä muutakin kuin omia kotinurkkia, siitä se ihan oma maailmankuva ja arvokäsitykset alkavat terveesti muodostua. Sellaisia asioita eivät voi vanhemmat määrätä, mutta pystyvät antamaan hyvät eväät omillaan pärjäämiseen maailmassa, jossa ei ole turhia rajoja ja jossa kuitenkin on ennen pitkää omillaan pärjättävä.  Thumb

Noh eipä voi mummolle lapsia luottaa,,se nii hatara päästään..ei hoksaa kattoo perään ja sitten itkettäis sairaalassa ko tenava siellä makkais. Isääni luotan vaan hä ko asuu nii kaukana...
Ja ainahan meillä tenavat ovat olleet vain vanhempiensa vastuulla..nii antaa ny toiselle ...ja jos jottain sattuu nii syytä siinä ittees lopunelämäs ko toiselle luotit......juu ei...itse olen jokaisen halunnut ja itse myös kasvatan..
Eipä ole meijän tenavat satavarmasti kylillä tuhoja tekemässä..kon tiiämmä ihan varmasti missä ovat..
Edellen saatan jokaisen kouluun ja vastaan mennään vaikka koulu on tossa mettän reunassa..
Siinä kerran yks ope nerokkaan a tuumaili ett ei enää tarviis tuoda kouluun...noh samaan aikaan Raahen päiväkodilla vieraaseen autoon kakaroita houkuteltiin..ja vanhemmat paniikissa sen takkii..
Täällä ihmettelimmä kon luistin kopin vierellä ihan outo auto alkoi viihtyyn... selvis myöhemmin ett on yhden lapsen kyttääjän kaara ja oli edellisenä vuonna kytiksellä viereisellä koululla :(
Itsenäisesti saavat elää kon 18v napsahtaa täyteen..siihen asti iskä ja äiskä valvoo ja hiton tarkkaan missä liikutaan ja milloin ja kenen seurassa...

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #23347 : 17.12.2014 kello on 01:46 »
Jospa sitä suunittelis nukkumaan menoa,näin aikasin aamusta ;) :D

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #23348 : 17.12.2014 kello on 01:53 »
Jospa sitä suunittelis nukkumaan menoa,näin aikasin aamusta ;) :D

Voi Herra Karhu Herra :-*  hemmetin hyvä idea :)
Nuku Pehmeästi   ;) hyvää lämmintä unta :-*

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #23349 : 17.12.2014 kello on 01:54 »
Voi Herra Karhu Herra :-*  hemmetin hyvä idea :)
Nuku Pehmeästi   ;) hyvää lämmintä unta :-*
Kiitoksia :-*

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:00
  • Kulkija
« Vastaus #23350 : 17.12.2014 kello on 07:24 »
Itsenäisesti saavat elää kon 18v napsahtaa täyteen..siihen asti iskä ja äiskä valvoo ja hiton tarkkaan missä liikutaan ja milloin ja kenen seurassa...

Ranskalainen malli.

Tuo voi olla vaarallista, jos kaikki vapaus koittaa kerralla ja yhtäkkiä.  :o

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #23351 : 17.12.2014 kello on 07:41 »
Ranskalainen malli.

Tuo voi olla vaarallista, jos kaikki vapaus koittaa kerralla ja yhtäkkiä.  :o

Kerhoissa käyvät ja ohjaajien mukana liikkuvat myös...Kävimme ukon kanssa myös MLL koulutuksen vkonloppulasten kanssa toimimiseen..kadull amme toimii perhekoti....kasvat us periaatteemme on ok..ja toki sitä liikkumista cityssä opetellaan kun sinne vuoroin tullaan tulevaisuudessa muiden vanhempien kanssa kakaroitamme kavereineen kuskaamaan..

Vaarallista huh huh :-\

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #23352 : 17.12.2014 kello on 08:07 »
    ...Kävimme ukon kanssa myös MLL koulutuksen vkonloppulasten kanssa toimimiseen..

vkoloppulasten....e li katsotteko ja hoidatteko toistenkin lapsia omienne lisäksi vai mitä tarkoitit ?

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #23353 : 17.12.2014 kello on 08:12 »
    vkoloppulasten....eli katsotteko ja hoidatteko toistenkin lapsia omienne lisäksi vai mitä tarkoitit ?

Tuohan siinä on tarkoitus,,vaan nyt emme sitä tee,,kun nuorimmainen saa lisää ikää niin käydään päivittämässä koulutusta..Tällä hetkellä siis vain omia ja tässä ihan riittämiin ..
    On se hyvä olla valmiina sitten kun aikaa tulee lisää...ellen nyt sitten itse lisäänny tässä välissä.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #23354 : 17.12.2014 kello on 08:17 »
    ....ellen nyt sitten itse lisäänny tässä välissä.

;D vauvamachine  ;D

Pitää teillä olla aikamoinen kartano kun mahtuu lapsia vielä lisää. Meidän 130 m2 ja kolmen makkarin ok-taloon lisääntyy enää korkeintaan koiralla tai hyvällä tuurilla kahdella.