Sent from my iPad using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1545 1546 [1547] 1548 1549 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saatinpa siivous tehtyä,mun tehtäviin kuului imurointi,lattianpesu ja pölyjen pyyhkiminen. Taitaapa flunssa taasen iskeä,nokka vuotaa,kurkku on karhea ja aivastuttaa ihan sairaasti. Kuuma kaakao vois tehdä eedvarttia. Voi haamin haami Koitahan lääkitä ittees parempaan tilaan. kyllähän tuo on yrittänyt kimppuun käyvä :blank:lentsu vaan ihme mössöillä se on siirtynyt ja kavonnu matkalla tulevaisuuteen
![]() Raavittu bemu 2 rännän ja lehtisotkun alta puhtaaksi ja hellästi peitelty ressun alle ![]() ![]() Valitettavasti piti lähteä jossain osmankäämikerttusen kohdalla töihin! Ja täällä töissä istun edelleen. Viimeinen puolituntinen lähtee just käyntiin! Saatinpa siivous tehtyä,mun tehtäviin kuului imurointi,lattianpesu ja pölyjen pyyhkiminen. Taitaapa flunssa taasen iskeä,nokka vuotaa,kurkku on karhea ja aivastuttaa ihan sairaasti. Kuuma kaakao vois tehdä eedvarttia. http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1418269350748.html?pos=ok-kmt Älä hyvä mies siivoa. ![]() Mummo ja ukki hakee lapset koulusta joten jouluostokset voivat jatkua myös sitten elokuvan jälkeen, eiköhän ne joululahjat ole jo sitten tänä iltana käytännössä haalittu.
Pitkästä aikaa vietetty pekkasen muodossa arkiaamua ennen lasten vientiä kouluun, normaalistihan vaimo on hoitanut lapset kouluun, sitten vaimon kanssa lähdetään Kuopioon jouluostoksille ja Finnkinolle klo 12:15 Hobbitti elokuvaa katsomaan 3D muodossa. IHAN MAHTAVAA elokuvailtäpäivää ja ostosreissua rakastavaisille ![]() Onpas mukavaa ko on isovanhemmat ketkä haluaa olla apuna Onpas mukavaa ko on isovanhemmat ketkä haluaa olla apuna Mun vanhemmat asuvat tuossa...tarkasti sports trackerilla laskettuna 380 metrin päässä niin kyllä he ovat oikeasti kuin "varavanhemmat" meidän lapsille ja kun ovat nippa nappa yli kuuskymppisiä niin jaksavat myös lasten kanssa ollakkin ja haluavatkin. Toisin kuin.... ![]() Mutta nyt alkaa kiiree painamaan kohti koulua. ![]() Vauhtia 60km/h, en puhunut puhelimessa enkä polttanut tupakkaa, turvavyöt kiinni, autossa valot palaa ja rekkarikilpi puhdas! Mistä mua syytetään? ![]() Tuollahan on 80km/h rajoitus. Yhtäkkiä vaan edellä menevän porukan vauhti putosi kuuteenkymppiin; ehkä just tän monelle tutun pakun takia? Onneksi en mäkään lähtenyt höntyilemään. Toki onhan tuo mun Riesa-auto niin upea, että sitä kannattaakin kuvata. ![]()
Olipa outo juttu kehä I:llä, kun tulin töihin puolen päivän jälkeen. Poliisin punaisesta pakusta kuvattiin mut. Just ennen Tuusulantietä länteen ajaessa, missä on pikkuinen ylämäki, jossa yleensä ohitetaan raskas kalusto. Sitä kuuluisaa alinopeutta. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1545 1546 [1547] 1548 1549 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|