^
Aivan, alushousuja myöten sävysävyyn.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1544 1545 [1546] 1547 1548 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^ Aivan, alushousuja myöten sävysävyyn. ^ noo suurinpiirtein tai silai kai ![]() Juu varauduttu myös myrskyyn, sillosen tapanin myrskyn jälkeen meilläkin oli 8vrk sähköt poikki Tommost itekkin kattelin Turussa kipor-merkkistä,-hinta alta tonnin puu-ilossa,mahtaakohan olla hyviä noi Kiporit kun munsta niissä näytti olevan ihan sitä samaa kiinaheebeliä konepellin alla kuin halvemmissakin....?
Saunottu
![]()
Ja selän pesijä vieressä Oli juu.. vaan minäpä en ollut pesu tuulella ![]() minäpä en ollut pesu tuulella Eihän sitä aina tarvitse olla. Joku toinen kerta sitten. ![]() Aamulla ajelulle.Reilu 600km yhteensuuntaan ois ajettavaa.Nummelast a pitäis hakea karaokevehkeet.Pääs ee sit harrastaan kotona(kin)
![]() No niin nyt on opiston hopeaketjukurssi pulkassa tältä lukukaudelta. Eli joululoma alkoi nyt,tosin päätyöstä loma alkaa vasta joulun jälkeen. Kävin tänään kun kutsun sain,autokorjaamolla jota firma käyttää,puurojuhlissa. Kysyin että onkos tämä ateria kaikille asiakkaille tarkoitettu niin vastaus oli että ei tientenkään,tämä on vain henkilökunnalle tarkoitettu. Ilmeisesti asioin siellä liikaa mutta kalusto on mitä on. No tosin oon siellä asioinut lähes 20 vuotta. Asentajatkin on antaneet mulle firman haalarit kun oon niin paljon siellä ja pomokin sanoi mulle aikoinaan että kysyppäs autokorjaamolta jos ne maksais osan mun palkasta.
Sent from my iPad using Tapatalk
Eihän sitä aina tarvitse olla. Joku toinen kerta sitten. Nii...kumma aamu alkoi nii loistavasti jossain vaihees sitte vaan sulakkeet kyrvähti noo nää on näitä Möyritty mudassa, tänään sain piitkästä aikaa ajettua koneen juntturiin. on se kivaa
. No meillä kävi viimeviikolla putkimies ni ei ollu sit kiristäny pesukoneen hanaa kunnolla joka tuli vessaan, hiukka nojasin hanaan ni johan oli vettä ilmassa. Tämmöne päivä tänään.Juu varauduttu myös myrskyyn, sillosen tapanin myrskyn jälkeen meilläkin oli 8vrk sähköt poikki Mistä ostit ja mitä maksoi? Onko voimavirralla ulostuloa? On myös voimavirta, huutokaupat.com nytkin samanlainen kipori myynnissä. Omasta keväällä maksoin 1470+alv (muistaakseni)
Pätevä värkki , huuda sä toi pois kuleksimasta ! https://huutokaupat.com/fi/v/113591 Ostettu peruutuskamera. Saas nähdä osaako sen itse laittaa käyttöön vai pitääkö hakea jonkun ammattilaisen apua...
Mutta oikeasti asia jota olen autossa eniten kaivannut- näkyvyyttä myös taaksepäin peruuttaessa. Grundigin langaton kamera-jos jotain kiinnostaa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1544 1545 [1546] 1547 1548 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|