Kaikki arvot oli kohillaan jopa maksa arvot,mutta tämä on ennalta ehkäisyä rytmi häiriöitten takia.
Tuntuu siltä, ettet ollenkaan ymmärrä, miten suuri merkitys elämäntavoilla on....

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1542 1543 [1544] 1545 1546 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kaikki arvot oli kohillaan jopa maksa arvot,mutta tämä on ennalta ehkäisyä rytmi häiriöitten takia. Tuntuu siltä, ettet ollenkaan ymmärrä, miten suuri merkitys elämäntavoilla on.... ![]() Kävin luistelemassa tos Kupittaan madossa hokkareilla ja eihän siitä meinannut tulla mitään,koko ajan meinasin kaatua,noh viimekerrasta taitaa olla jo yli 20vuotta. Helpommin niihin ainakin kompastuu. ![]() Tuli melskattua myllypuron jätemäellä ja käytyä sofiassa joululounaalla.
Emännele haettu jo koru
Ei vielä mitään tehty,mutta sain tänään tuohon Omegaan ohjauksen välitangon,hinta oli 155€ ,sain suhteilla hintaan 55€,!!! Mahtaa olla iso kate varaosa myyjillä !!!!!
Ei vielä mitään tehty,mutta sain tänään tuohon Omegaan ohjauksen välitangon,hinta oli 155€ ,sain suhteilla hintaan 55€,!!! Mahtaa olla iso kate varaosa myyjillä !!!!! no huhuh kyllä vaan jossain ilmaa ja rutkasti ![]() mutta hyvä noin
Huooks ja haukotus
Joskos kohtis päätä tyynyyn........jott 04:00 ylös jaksaaHyviä öitä ja pusuhalit ![]() Otettu rankan urheilusuorituksen jälkeen parit palautusjuomat
![]() Meillä kun on pyykkipesukonne
hajonnut lukostaan ja on 15 v vanha vasta ![]() kyseltiin korjausta ja noin liki 200 e se tekis kun itse kuljettais sen korjaamolle ja molle niin alettiin epäilemään jokos se sit hajois toisesta kohtaa ja taas menis satku jos toinenkin ![]() no olen nyt katsellut noita koneita ja ihastusin toooosii paljon samsungiin ja sen siniseen oveen varsinkin ![]() oi kun se on ihana mutta kun ei ole mikään halpa vekotinkaan niin mietin miten tollanen korealainen kestää edes 5 v,,, katselin Mielen koneita jotka luvataan kestävän 20 v,,, mutta ne ovat ihan tylsän näkössii ![]() ja meitin pyykäri tulee köökkiin niin piitähän sen ny olla kaunis vai pitääkös ? isäntä kyllä sen kauneudesta alkoi tykästymään kun oon sitä tässä paatoksella kehunut ![]() mutta mitenkäs noi sitten käytönössä onko kellään kokemuksia ? Tuntuu siltä, ettet ollenkaan ymmärrä, miten suuri merkitys elämäntavoilla on....Tuo on se mitä minäkin koetan Ristolle kiteyttää. paras olisi se jotta TD:n asuin kumppani ohjaisi/vetäisi/työntäisi ripen tolokulle elämäntavalle, tietty ripen omalla myönnytyksellä. Helppo on tehdä muutospäätös mutta sen vieminen pitkäjänteisesti eteenpäin onkin jo se haasteellisempi homma, ja siinä on tuki kullan arvoinen..
Mielen koneista on ja merkistä en luovu. Itse kyllä katson muuta kun väriä kodinkoneita ostaessani. Haettu koppa koffia,sauna päivä No kun sattui kuva silmään toisaalta (liekö Hietasaaresta) niin... ![]() No ee vaiteskaan. Lissää: http://tsupukka.blogspot.fi/2014/12/havyttomat-tontut-joulukalenteri.html ![]() Mielen koneista on ja merkistä en luovu. Itse kyllä katson muuta kun väriä kodinkoneita ostaessani. järki tai sen rippeet sanoo että älä aattele kauneutta vaan kestävyyttä ![]() Alannilla olikin hyvät kuvat ![]() Ei vielä mitään tehty,mutta sain tänään tuohon Omegaan ohjauksen välitangon,hinta oli 155€ ,sain suhteilla hintaan 55€,!!! Mahtaa olla iso kate varaosa myyjillä !!!!!Ilmeisesti niillä on riittävästi katetta. Työssä ollessani ostin kulkimeeni joskus laakereita. Firman ostosuhteilla alennus normaalihinnasata oli vaatimaton 65 %. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1542 1543 [1544] 1545 1546 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|