Minä joka aina haluaisi ostaa kivijalkaliikkeestä on jo alkanut uskomaan että kaikkea ei vaan saa täältä vaikka niin haluaisikin, siksi siis nyt tuli hankittua täältä, jo toistamiseen.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1526 1527 [1528] 1529 1530 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Minä joka aina haluaisi ostaa kivijalkaliikkeestä on jo alkanut uskomaan että kaikkea ei vaan saa täältä vaikka niin haluaisikin, siksi siis nyt tuli hankittua täältä, jo toistamiseen. ![]() ![]() http://nieuws.vtm.be/x-tra/118489-video-eerste-sneeuw-vlaanderen Osa joululahjoista tuli tänään DHL:n tuomana Englannista asti kotiovelle. En voi muuta kuin kehua tuota DHL:n ja mobilefun.fi sivustoa, sunnuntai-iltana laitoin tilauksen ja nyt tänä aamuna tavarat oli jo kotiovella. Eilen tekstiviestillä sai ilmoittaa milloin vastaanotto onnistuu ja tänä aamuna puhelimitse vielä varmistivat että ollaanhan sitä kotona tuona aikana. Mitä tekee Itella ? No ei ainakaan noin. Tänään tein kans historiaa ostin muutamat paketit e.villestä saa nähdä tuleeko ikuna mitään mistään ![]() ja ihan tililtä vielä maksoin kääk ![]() mutta tilaus ei ollut suuren suuri ihan kokeilu mielellä riskeerasin ![]() Tänään tein kans historiaa työkaverit ja sisko on e-villeltä tilannut, ei ole vain kiireisen kaverin firma, menee helposti pari viikkoa ennenkuin tilaus tulee kotiin. työkaverit ja sisko on e-villeltä tilannut, ei ole vain kiireisen kaverin firma, menee helposti pari viikkoa ennenkuin tilaus tulee kotiin. sitten on nippa nappa et ehtii joulupakettiin ![]()
aahh saunaan ja paistettu makkarat alueen grilli katoksessa. Meidän kohta kaksivuotias koiruus olisi viihtynyt pidempäänkin ![]() Ovat kuulemma hakeneet alueelle SFC jäsenyyttä ![]() viety virontuliaisia työ kaverille.Kai sentään veit "lahjaksi" et lain kirjaimet täyttyy ![]() päivää ilman. Tänään oli vaikea päivä, kun en pyytänytkään marketin kassalta (neiti) punaista Malporoa. Nälkä kyllä on melkoinen koko ajan, joten eiköhän se painokin nouse mukavasti. No, päivä kerrallaan kohti uusia saavutuksia.
Tsemppiä yritykseen. ^ En mä mitään yritä. Kunhan lopetin. ![]() Sen ylensyömisen voi pitää samalla tuskalla kuin tupakattomuudenkin. En mä mitään yritä. Kunhan lopetin.Oikea ajatussuunta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1526 1527 [1528] 1529 1530 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|