rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9967670 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:42
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #22860 : 1.12.2014 kello on 19:04 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #22861 : 1.12.2014 kello on 19:11 »
Puita on kärrätty joo  :D
Ennen oli miehet rautaa :laugh:  :laugh:
Ahkera Lerssinen  Thumb hyvältä näyttää      miehet työssä ;)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:11.07.2020 kello on 16:24
« Vastaus #22862 : 1.12.2014 kello on 19:31 »
mää tekkiin omalta osalta vero suunnittelua ja jätin maksamatta...

Mites tää toimii? :) Eikö karhu tule kintereille?

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #22863 : 1.12.2014 kello on 19:42 »
Mites tää toimii? :) Eikö karhu tule kintereille?
huonosti, va maksetaan enskesänä ku on taas töitä ja rahaa korkojen kans  Thumb
ei se köyhyys häppee oo vaik kalliiks tulloo  ;D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:17.05.2023 kello on 22:01
« Vastaus #22864 : 1.12.2014 kello on 23:52 »
sirkelöiny lautoja ja pinnat polttopuiksi  ,nyt roikun netin kimpus

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22865 : 2.12.2014 kello on 00:25 »
Mun "tänään" alkoi jo eilen iltapäivällä herätessä. Tulin 21.30 töihin. Ja olen ihan ihmeissäni täällä, että itkiskö vai nauraisko. Mä tarttisin ainakin alkuun yhden venttiilimiehen ja yhden ohjelmamiehen. Mutta kun öisin ei hälytetä ketään, ellei nyt ole tulipalosta kyse.
Hommat olis kuitenkin hyvä saada tehtyä. Nyt kun vielä pienestä porukasta on yksi saikulla koko tän viikon ja toinen loppuvuoden. Olipa kivoja uutisia iltasilla.

No, täytyy yrittää tehdä ne hommat, jotka pystyn.

:( :o :-X >:D :'(

Muoks! Aamupuolella olo on jo paljon valoisampi. Olen saanut ihan hyvin hommia tehtyä ongelmista huolimatta!  :)
« Viimeksi muokattu: 2.12.2014 kello on 04:41 »

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22866 : 2.12.2014 kello on 06:15 »
Mun "tänään" alkoi jo eilen iltapäivällä herätessä. Tulin 21.30 töihin. Ja olen ihan ihmeissäni täällä, että itkiskö vai nauraisko. Mä tarttisin ainakin alkuun yhden venttiilimiehen ja yhden ohjelmamiehen. Mutta kun öisin ei hälytetä ketään, ellei nyt ole tulipalosta kyse.
Hommat olis kuitenkin hyvä saada tehtyä. Nyt kun vielä pienestä porukasta on yksi saikulla koko tän viikon ja toinen loppuvuoden. Olipa kivoja uutisia iltasilla.
No, täytyy yrittää tehdä ne hommat, jotka pystyn.
 :( :o :-X >:D :'(
Muoks! Aamupuolella olo on jo paljon valoisampi. Olen saanut ihan hyvin hommia tehtyä ongelmista huolimatta!  :)

Huomenia parempia Sinulle :-*   
Taidat olla sellainen selviytyjä luonne ,iloista mieltä kehiin ja hymyä huuleen vaikk itku kurkusa olis ;D
Hyvä ett päiväsi kirkastui   toivotaan Kevyempää ja riemukkaampaa seuraavaa työpäivää. :)

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22867 : 2.12.2014 kello on 08:05 »
Tämä reipas emäntä osui just sopivasti lähikaupan pihaan seitsemältä ja nyt on muutamaksi päiväksi nopeatekoisten ruokien aineksia varattuna. Pasi pääsee  :laugh: iltaisin nopeammin kokkaamaan väsyneelle vaimolleen, kun ei tarvii tulla kaupan kautta.
Se tekee mielellään ruokaa, mutta nuo kauppareissut on ennemmin mun homma. Mun puutelista oli keittiön pöydällä, mutta muistin kuitenkin pääkohdat! Ja paljon muuta.  Thumb
Hiukan väsähtänyt taisin olla, sillä nappasin mukaan pari nättiä omenaakin, vaikken edes tykkää. Hmmm...   :-X No, jos ne alkaa nahistua keittiön pöydällä, niin syötetään mustarastaille!  :)

Fiksua tai ei, mutta tekaisin tuossa kapselikahvin, kun pääsin kotiin. Töissä kun ei saa polttaa, niin se tupakka kahvikupillisen kanssa on ihan luksusta, kun pääsee kotiin.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22868 : 2.12.2014 kello on 08:13 »
Fiksua tai ei, mutta tekaisin tuossa kapselikahvin, kun pääsin kotiin. Töissä kun ei saa polttaa, niin se tupakka kahvikupillisen kanssa on ihan luksusta, kun pääsee kotiin.
[/quote]

hyvä Kaija ;D Kyllä elämässä saa ja pitääkin olla nautintoja :laugh:

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22869 : 2.12.2014 kello on 08:25 »
Otettiin vielä aamuvuorolaisen kanssa yhteys messengerin/facebookin kautta. Se mun venttiilivika oli tosiaan MUN VIKA. Olin toheloinut väärän paineilmaventtiilin kiinni.  :-X
Voi ei... Ei voi kuin nauraa  :laugh: itselleen.

Sänky vapautuu 7 minuutin päästä. Voi kun malttais painua sinne samantien. Nyt vaan tuntuu, ettei väsytä yhtään, mutta tuleehan se uni, kun ottaa kielioppikirjan käteen ja alkaa miettiä, mikä on subjunktiivi.  ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22870 : 2.12.2014 kello on 08:29 »
Otettiin vielä aamuvuorolaisen kanssa yhteys messengerin/facebookin kautta. Se mun venttiilivika oli tosiaan MUN VIKA. Olin toheloinut väärän paineilmaventtiilin kiinni.  :-X
Voi ei... Ei voi kuin nauraa  :laugh: itselleen.
 Kaija on mekaanikko  :D  ite ees tiiä misä moiset tiilit sijaitsee  :laugh:  :laugh:

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.10.2020 kello on 08:27
  • Elämääni sohjolassa http://esperakko.blogspot.fi/
« Vastaus #22871 : 2.12.2014 kello on 08:50 »
On se vaan niin fiinii kun asuu mettässä, missä tämä pahainen maailma melskaa jossain todella KAAKANA.

Saa vaan olla kaiken tämän sekasorron, kaaoksen ja sekamelskan ulkopuolella ja ihmetellä miten ihmeessä elo ja olo voi täällä pohjoisella pallon puoliskolla voikaan olla niin sangen sorjaa :-*

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #22872 : 2.12.2014 kello on 09:18 »
On se vaan niin fiinii kun asuu mettässä, missä tämä pahainen maailma melskaa jossain todella KAAKANA.

Saa vaan olla kaiken tämän sekasorron, kaaoksen ja sekamelskan ulkopuolella ja ihmetellä miten ihmeessä elo ja olo voi täällä pohjoisella pallon puoliskolla voikaan olla niin sangen sorjaa :-*

Aivan. Murheet ja hankaluudet tulee, jos on tullakseen.  Thumb Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22873 : 2.12.2014 kello on 09:26 »
Aivan. Murheet ja hankaluudet tulee, jos on tullakseen.  Thumb Thumb

Meilläkin täsä kylän pinnassa hirveet 400 immeistä ;D   aikas hiljaista on eipä täällä juur kukaan liikuskele    poijaat mopoilee välillä :D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
« Vastaus #22874 : 2.12.2014 kello on 09:35 »
No vielä ei oo muuta tehty ku lapset laitettu kouluun ja nuorin päivähoitoon  Thumb
Mut kohta alkaakin urakka, joku sa.......nan puupää oli unohtanu laittaa kaivon lämmityksen kesän jälkeen päälle !
(hyvä minä !!)
Eikä sit tietenkää aamulla tullu enää tippaakaan vettä, onnex olin laittanu illal kahveenkehittimen valmiiks  Thumb

Nimim. Talvi yllätti hitaan  Thumbd