Meillä tällainen kiertosysteemi ,ett yksi tenavista saa sen isoimman / kalleimman lahjan..muut venaa joko synttäreille / seuraavaan jouluun 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1518 1519 [1520] 1521 1522 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Meillä tällainen kiertosysteemi ,ett yksi tenavista saa sen isoimman / kalleimman lahjan..muut venaa joko synttäreille / seuraavaan jouluun ![]() No niin ensimmäiset joululahjat ostettu. Piru kun nuo lasten lahja toiveet on kalliita.. Toiselle uusi tietokone ja toiselle uusi puhelin. mä kans muutaman vielä ostelen mutta ei ole toivelistaa vieläkään tullut noilta mummin mussukoilta niin taidan sitten itse soitella heille ja kysellä ai juu... 15v tyttärenpoia sanoi jo aikoja sitten että mummi ja ukki en tarvitse lahjoja raha riittä... mutta kai nyt sentään jotain pientä jota olis kiva availla sitten aattona hmm ..mitähän keksis ![]() ![]()
mä kans muutaman vielä ostelenJoo mekin sanottiin samoin kummeille kun kyselivät lahja toiveet niin että rahaa niin saavat ostaa mitä haluavat. Ukko saunaan ..ny ei ite jaksa..hyvä ko pysyy hereillä.. Siellä se vireystila nousee, siis saunassa. Eilen tuli hinkattua emännän ja hän minun selkäni. Tänään ollaan sitten niinkuin ei oltaiskaan ![]()
Siellä se vireystila nousee, siis saunassa. Eilen tuli hinkattua emännän ja hän minun selkäni. Eilen tappelin yhden maton puhtaaks ja perään kylpyyn ![]() No perskule..hyvä ko muistutit..ukko peseen ja1h jalka hieronta perään..ny sinne saunaan...kiitos jomppu ![]() Eilen tappelin yhden maton puhtaaks ja perään kylpyynMutta varovasti jotta ei käy pumpun päälle ![]() Ei kaikilla käy. Omani on nyt virallisesti testattu ja saa rääkätä niin paljon kuin haluaa. ^Niinhän se oli mullakin ennen sydänkohtausta,urheilua harrastanut koko ikäni ![]() Lasketaanko urheiluruudun seuraaminen urheilun harrastamiseksi ? ![]() What a hell !12V painia,sähly,kaukalopallo ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1518 1519 [1520] 1521 1522 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|