|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1508 1509 [1510] 1511 1512 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Tänään kävin kauppahallissa nisukafeella, samalla osti puolentoista kilon köntsäkkeen naudan paisia. Keittiön pöydällä oli lämpimässä neljä tuntia, nyt ruskistin sen paistinpannulla ympäriinsä. 80 asteen uuniin yöksi, kera pippurin ja merisuolan. Ensi viikolla sitten kylmänä leivän päälle. Ei mikään nälkäisen ihmisen eväs, kun vasta ensi viikolla pääsee syömään! ![]()
Ei mikään nälkäisen ihmisen eväs, kun vasta ensi viikolla pääsee syömään! Jo vain, sitä voi jo viistää heti kun se on jäähtynyt jääkaapissa. Elikkä kuin jouluna, yöllä syömään. Ei vaeskaan, kymppi otetaan pois, ei passaa yöllä ahmia. ![]()
Onneksi ei sentään vaadi rituaaliteurastettu a! Ilkeä äitipuoli varsin kultaisesti tylleröä kohtelet varmasti ihana tulla kun nuin huolehditaan Ilkeä äitipuoli Saa nähdä, olenko valmistautunut turhaan: nyt on eka kerta isosiskon tullessa, kun pikkusisko asuu omillaan. Saman radan varressa, mutta paremmat yhteydet joka paikkaan. Tsättäilin just nuoremman likan kanssa ja se tuntuu pitävän itsestään selvänä, että isosisko tulee hänen luokseen. ![]() Varmaa tietoa nyt ei ole kenelläkään, mutta olenhan mä tottunut siihen vuosien varrella, että ruokapöydässä voi olla 2,3 tai 4 syöjää. Jossain vaiheessa jouduin uhkailemaan lihaperunasoselaati kolla kun niitä perjantaisia yökyläreissuja ilmoiteltiin just, kun olin sulattanut neljä pihviä! Uhkasin varata neideille viikonlopuksi eineslaatikkoa, jos viime hetken muutokset ei lopu! ![]() Voi huoks! Ei tää ole aina ollut helppoa! ![]()
Saa nähdä, olenko valmistautunut turhaan: nyt on eka kerta isosiskon tullessa, kun pikkusisko asuu omillaan. Saman radan varressa, mutta paremmat yhteydet joka paikkaan. No huh huh..ei ku tsemppiä ja selvyyksiä sinne ja onneksi on vko-loppu toiv.ei Teilläkään töitä..ennättäsit leppäilläkkii No huh huh..ei ku tsemppiä ja selvyyksiä sinne ja onneksi on vko-loppu toiv.ei Teilläkään töitä..ennättäsit leppäilläkkii Ei mulla, mutta Pasin kaappikauppa auki la ja poikkeuksellisesti myös su. Lähden huomenna mukaan. Siitä sit stadiin, jossa treffit koko meidän työporukan kanssa. Mennään ensin olusille ja sitten firman piikkiin syömään tapaturmattoman vuoden kunniaksi. Pasille järkätty ohjelmaa meidän ruokailun ajaksi. Sitten vielä jonbekin pyörähtään ja hotelliin yöksi ja puolilta päivin kaappikauppaan. Että sellainen lepoloma tänä viikonloppuna! ![]() Nyt pitäis kai aloitella kyökkipuuhia. Ja nyt mä otan sen olusenkin. Tosin näin väsyneenä tuntuu, että espressokin nousi päähän. Täytyy olla varovainen porkkanoita pilkkoessa! ![]()
Olet sinä energinen..ota ny ihimeessä se janojuoma.. oot sen toella ansainnu
Löydetty hyvinpalvellut hieromavekotin varastosta
Teimpä ekat lumityöt. Niin miekkii pari vkoa sitten..tuli ihan lämmin..vaanko se on mukavaa hommaa ni eip haittaa...ny ei vaan oo mitä " työntää " ![]() Hitto me kuunnellaan Robinia ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1508 1509 [1510] 1511 1512 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|