rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9972459 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #22605 : 20.11.2014 kello on 10:42 »
Toiset tykkää näteistä tyttölöistä. Toiset jaksaa vatkata henkilöautoista. Ei voisi vähempi kiinnostaa.  ::)

Mutta kuitenkin jokkainen tyylillään.  ;)

Tykkäät sinä myös puuhastella rakennushommia ja ottaa kopsuja, ei sitä tyttöjäkään jaksa koko aikaa!

Henkilöauto on pakko olla, ja jo vain sinäkin Kitroenista kirjoittelet. Pitäisiköhän sitä sellainen seuraavaksi hankkia, jos halavalla saisi lujan. Ei maksaisi ehkä kilometri paljoa, jäisi vielä enempi rahaa parempiin tarkoituksiin. Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #22606 : 20.11.2014 kello on 10:46 »
Tykkäät sinä myös puuhastella rakennushommia ja ottaa kopsuja, ei sitä tyttöjäkään jaksa koko aikaa!

Henkilöauto on pakko olla, ja jo vain sinäkin Kitroenista kirjoittelet. Pitäisiköhän sitä sellainen seuraavaksi hankkia, jos halavalla saisi lujan. Ei maksaisi ehkä kilometri paljoa, jäisi vielä enempi rahaa parempiin tarkoituksiin. Thumb

Herra Alan illa taitaa olla paljonkin näitä " parempia " tarkoituksia  ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #22607 : 20.11.2014 kello on 10:48 »
Jos päättelet siitä, kuinka vähän henkilöautoiluun satsaan, niin kyllä.

Mun ylimääräiset rahat kuluu kaikki jotain kautta matkailuun (vaan ei matkatoimistoille), minusta se on paras mahdollinen tarkoitus.  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:36
  • viva la France
« Vastaus #22608 : 20.11.2014 kello on 10:52 »
Jos päättelet siitä, kuinka vähän henkilöautoiluun satsaan, niin kyllä.

Mun ylimääräiset rahat kuluu kaikki jotain kautta matkailuun (vaan ei matkatoimistoille), minusta se on paras mahdollinen tarkoitus.  :)

Kitroenin kun laitat niin katso että on 200 000km täynnä, sen alle ajetuilla kun tahtoo olla lastentaudit vielä käymättä läpi. Nimimerkillä; kokemusta on. Tuolla tallissa on yksi harraste citroen, noin tuhannen kaksi pääsee ilman vikaa, mutta eipä sillä ole ajettu kuin 50 000 km vasta.

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #22609 : 20.11.2014 kello on 11:28 »
Kitroenin kun laitat niin katso että on 200 000km täynnä, sen alle ajetuilla kun tahtoo olla lastentaudit vielä käymättä läpi. Nimimerkillä; kokemusta on. Tuolla tallissa on yksi harraste citroen, noin tuhannen kaksi pääsee ilman vikaa, mutta eipä sillä ole ajettu kuin 50 000 km vasta.

Kuulostaa siltä, että en sittenkään välttämättä laita. ID tai DS kun ei oikein sovellu käyttöautoksi, sellaisen kyllä haluaisin.

Minkälainen sulla on tallissa?

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #22610 : 20.11.2014 kello on 13:55 »
    Vaunulle tultiin, matkalla ostettiin sian ulkofilettä
    3:n kilon pala (oli sittarissa tarjouksessa 3 ekee/kilo)
    ja kirjolohta.

Nyt ovat suolautumassa ja huomenna saavat savua
    kylkiin, kala vain kylmää sellaista.

• Kalustoon kuuluva
    • viva la France
    « Vastaus #22611 : 20.11.2014 kello on 16:10 »
    Kuulostaa siltä, että en sittenkään välttämättä laita. ID tai DS kun ei oikein sovellu käyttöautoksi, sellaisen kyllä haluaisin.

Minkälainen sulla on tallissa?

Vm 2006 noin 50 000 km, kone ei ole aivan vakio. Eturenkaista on ajettu penkissä 183 hv ulos. Kiva kesällä kun laskee katon takakonttiin ja nostaa sivupalkit talliin, ei jää kuin tuulilasi. Mutta tilaa tässä ihmeessä on vähemmän kuin kahdessa lentolaukussa jotka ei mahdu edes takakonttiin.

• Kalustoon kuuluva
    • viva la France
    « Vastaus #22612 : 20.11.2014 kello on 16:15 »
    Mitäs tänään tehty? no aamusta ensin lenkki ja sitten kohta perään neljän tunnin marssi, eiköhän se nyt jo tälle päivää piisaa. ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #22613 : 20.11.2014 kello on 18:42 »

Tonni, kaksi, henkilöautoon, se on sopiva summa. Sitten loput rahat parempiin tarkoituksiin.  :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:46
    « Vastaus #22614 : 20.11.2014 kello on 18:52 »
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Vm 2006 noin 50 000 km, kone ei ole aivan vakio. Eturenkaista on ajettu penkissä 183 hv ulos. Kiva kesällä kun laskee katon takakonttiin ja nostaa sivupalkit talliin, ei jää kuin tuulilasi. Mutta tilaa tässä ihmeessä on vähemmän kuin kahdessa lentolaukussa jotka ei mahdu edes takakonttiin.
    No onkos kattomekanismi kestänyt?

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #22615 : 20.11.2014 kello on 18:58 »
    Puuhastelua mökillä ja kävelylenkillä illalla, siinäpä se meni valoisan aika ja vähän pimeäkin.  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #22616 : 20.11.2014 kello on 18:59 »
    Tonni, kaksi, henkilöautoon, se on sopiva summa. Sitten loput rahat parempiin tarkoituksiin.  :D

Komppaan! Mun V70 maksoi 900 eskoo ja oon puskenut siihen jo yli 30 000kilsaa ja hyvin pelittää.Alustaan olen vaihdellut osia ne kun tuntuu kuluvan tai mulla ainaski.
    Eilen ostin uudet talvigummit alle ja hiukka närästi kun kiekka alle makso 320e,yli kolmanneksen auton arvosta!!! :D :D :D

t migel

• Kalustoon kuuluva
    • viva la France
    « Vastaus #22617 : 20.11.2014 kello on 19:02 »
    No onkos kattomekanismi kestänyt?

Muuta ei ole ollut kuin siellä takaluukun vieressä on yksi katkaisin ja se tarvitsee silloin tällöin puhdistuksen ja kontaktispraytä suihkaus.  Mutta kansipahvi tahtoo palaa, mutta se taas ei ole perusmoottorin vika vaikka se niissäkin kärähtää siinä alle 50 000 jos kantta ei kiritä 20 000 välein. Siis 1,4 ja 1,6 ruiskumoottorissa.
    Mutta sehän onkin citroen eli auto harrastajalle. Ja aina se itä-autot hakkaa ajo-ominaisuuksissa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:46
    « Vastaus #22618 : 20.11.2014 kello on 19:09 »
    Muuta ei ole ollut kuin siellä takaluukun vieressä on yksi katkaisin ja se tarvitsee silloin tällöin puhdistuksen ja kontaktispraytä suihkaus.  Mutta kansipahvi tahtoo palaa, mutta se taas ei ole perusmoottorin vika vaikka se niissäkin kärähtää siinä alle 50 000 jos kantta ei kiritä 20 000 välein. Siis 1,4 ja 1,6 ruiskumoottorissa.
    Mutta sehän onkin citroen eli auto harrastajalle. Ja aina se itä-autot hakkaa ajo-ominaisuuksissa.
    Ihan mukavan oloinen pakkaus.
    Mulla on hieman kevyemmin viritetty 12 hv, tehtaan ilmoittamana... :)
    Kattomekanismi on tässäkin toiminut.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 06:57
    • Pahkakoski
    « Vastaus #22619 : 20.11.2014 kello on 19:13 »
    Komppaan! Mun V70 maksoi 900 eskoo ja oon puskenut siihen jo yli 30 000kilsaa ja hyvin pelittää.Alustaan olen vaihdellut osia ne kun tuntuu kuluvan tai mulla ainaski. :D :D :

Ostin Fiat Punton reilu vuosi sitten 250 euroa maksoi. Nyt on mennyt muutama satanen lisää, katsastusmies sanoi että olet tehnyt hyvät kaupat.

Tänään posti toi kirjeen SF Caravanilta, siinä luki etten olisi vielä jäsen. Ei taida heillä olla rekisterit ajan tasalla, olen liittynyt ensimmäisen kerran jo vuonna 1989 ja numerokin on 44xxx, toisen kerran aloitin jäsenmaksujen maksamisen 2009.

« Viimeksi muokattu: 20.11.2014 kello on 21:06 »