Ei mullakaan pysy työkalut käsissä, kotona.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1503 1504 [1505] 1506 1507 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Ei mullakaan pysy työkalut käsissä, kotona.
Eihän sitä tartte muutakun huuhtelee ....... Tai talouspaperilla pyyhkäisee. Siis, kananmunan paiston jälkeen. ![]() kauppakassiin. Oli hävyttömän kallista 67 snt/l. Harmi, että kulkuneuvossa on pieni tankki, mutta tulihan mukana kanisterissa "sallittu 10 l".
Niimpä. Oli ruoka mikä tahansa, munien kanssa se on tehtävä. näin ihan justiin
stna ![]() Ois vaa pitäny katastaa oma bimmeri ajoon..ei tarviis murehtii
Ilmamassamittari rikki, ainakin oireet viittaaok OK,kiitos pannaan tutkintaan ![]() Niinpä sitten jouduin yksikseni punnertamaan neljä jumalattoman painavaa nastarengasta auton kyytiin. ![]() Meinas tulla uskon puute jo ekan renkaan kanssa: olin taktisesti eilen vetänyt auton perän kohti autotallia, eli hiukan ylämäkeen. Olis ehkä kannattanut kantaa renkaita pidemmälle ja nostaa ne kyytiin matalammalta puolelta? No, nyt ne on kuitenkin siellä. Enää tarttis ajaa jonnekin, jossa riskit miehet vaihtaa ne alle. Iskias-kontti ei tykännyt eilisestä työpäivästä eikä shoppailusta. Nyt sattuu molempiin lonkkiinkin. Valivali! Paljonkohan tuollainen maasturin rengas aluvanteella painaa? Joudunhan mä töissä nostelemaan säännöllisesti 25 kiloa, mutta nuo tuntui ihan hirveän painavilta. Vai onko se nostoasento vain niin outo?
Myöhästyin heräämisessä sen verran, että Pasilla oli jo siistot työvaatteet päällä ja kiire lähteä töihin. Pelkkä aluvanne x5 18tuumal semmoset 10kg
Tähän on vielä pakko kommentoida.. Kun siis yhdessä huoltopaikassa olin työharjottelussa, niin jotenki mua huvitti aina nämä:Huomasin tämän kun noita vanhoja luin..VIESCAR ylivieskassa kerrottiin kauanko menee ja mitä maksaa..ihan huippu palvelua...vaan muuttivat sitte Vaasaan... prkl se oli hyvä huoltopaikkaSivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1503 1504 [1505] 1506 1507 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|