Tankkaamassa kävinja totesin jotta hinnat ovatkin nykyään euroina,
ainakin mittarissa olevan tarran mukaan.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Ovat hoksanneet senki sitte ilmoittaa|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1501 1502 [1503] 1504 1505 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tankkaamassa kävinja totesin jotta hinnat ovatkin nykyään euroina, Ovat hoksanneet senki sitte ilmoittaa
Lääkärissä käyty. Sairaslomalla seuraavat 3 viikkoa.. Nehän kunnon loman antoi Lääkärissä käyty. Sairaslomalla seuraavat 3 viikkoa..No mä eilen sai saikkua peräti 2päivää. Tosin mua ei vaivannut kuin kuume Sent from my iPad using Tapatalk Nehän kunnon loman antoi Ja tää on vasta alkua ![]() Nehän kunnon loman antoiViittaa johonkin vakavaan. Parane pian.Viittaa johonkin vakavaan. Ei toi mitään vakavaa tartte olla. Mulla on sairaslomaa tällä hetkellä huhtikuun 2015 loppuun asti. Lääkärissä käyty. Sairaslomalla seuraavat 3 viikkoa.. Ja tää on vasta alkua Tällaiset viestit saa minut sanattomaksi, en vaan osaa tulkita niitä ja mitä vaan aikoo kommentoida tuntuu väärältä. Oli syy tuolle mikä vaan niin Tsemppiä
vesako on oikeessa, ei tää nyt mitään kovin vakavaa ole. Ihan "kunnossa" oon, töihin vaan en kykene. Ei mitään vakavaa, eikä lopullista siis. Asian oikea laita selvinnee orgilaisillekkin jossakin vaiheessa.. Hieno juttu. Olin minäkin aikanaan 3 vuotta sairaslomalla. Ja mieli korkealla lähes koko ajan.
Tankkaamassa kävinja totesin jotta hinnat ovatkin nykyään euroina,Ranskassa on usein vielä kassakuitissa hinta frangeina sekä euroina. Ja markettien hyllyissä hinnat on miltei poikeuksetta molemmilla. vesako on oikeessa, ei tää nyt mitään kovin vakavaa ole. Nyt rohkenen heittää ekan villin arvauksen, kun olet tähän aiheeseen joskus viitannut suunnitelmia ehkä olevan.. onko tuplat tulossa? en tietenkään kerro kenellekkään...
Lääkärissä käyty. Sairaslomalla seuraavat 3 viikkoa.. Hyviä vointeja. Olipa sitten mitä vaan
vesako on oikeessa, ei tää nyt mitään kovin vakavaa ole.OO Lähdin aamulla viiden maissa ajeleen töihin. Eilen Tuusulan motarilla jouduin väistämään edellä ajavasta autosta pudonnutta tyhjää kanisteria, joka pomppi kuin kumipallo. Tänään taas meinas rekka vaihtaa kaistaa mun päälle. Ei kahta ilman kolmatta. Jos vaikka huomenna junalla töihin?
![]() Työkaveri pyysi vuoron vaihtoa. Jess! Kaikki tietää, mitä mieltä mä olen herätyksistä ennen aamun valkenemista. Yksi aikainen hetätys riitti tähän kohtaan. Kiitokset!Töiden jälkeen Prismaan hankintamatkalle. Israelista tulevaa tytärpuolta varten piti ostaa Juhlapöydän konvehteja, Fazerin sinistä ja Pantteria. Nyt on kaikki ostokset raahattu sisään ja Pasikin tuli kotiin. Seuraavaksi miettimään ruoanlaittoa! Voin vaikka neuvoa vieressä. (Lue: saan kuoria ja pilkkoa perunat ja porkkanat!) Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1501 1502 [1503] 1504 1505 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|