![]()
![]()
niin olenkin ja se tuntuu toosii hyvältä
Se peukku vai tuhmuus ?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1493 1494 [1495] 1496 1497 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Se peukku vai tuhmuus ? ![]()
Se peukku vai tuhmuus ? NO MOLEMMAT kun eikös tuo peukutus ole vähän tuh..uh..uh.maaaa aah Täällä ollaan kun vaimo halusi luoda uraa. Ja minä rehtinä miehenä tuin vaimoa , möin firman pois, ostinpalan toisesta ja läksin koti-isiksi. Paras päätös minun päästä koskaan. Varmaan ihan harkittu juttu? ![]() Täällä kotosalla ei välttämättä onnistu samalla paikkakunnalla molempien paras mahdollinen työllistyminen. Sen mukaan mennään, kumman palkalla yhdessä pärjätään. Täällä ollaan kun vaimo halusi luoda uraa. Ja minä rehtinä miehenä tuin vaimoa , möin firman pois, ostinpalan toisesta ja läksin koti-isiksi. Paras päätös minun päästä koskaan. loistavaa ... harvoin sitä MIES " uhrautuu " koti-isäksi olen ihan äimänä ![]() kun itse olen sen ikänen "iki-nuori " jolloin vielä äippä oli kotosalla ja iskä kävi töissä no niin tein minäkin silloin , joskus....vuonna .. jotain ei voi muistaa .... ![]() mutta hienoa että annat vaimolle mahdollisuudet uran luomiseen loistavaa ...1960 syntyneenä en nyt oikein tunne olevani uutta sukupolvea, mutta hyvällä kannattaa olla hyvä. Ja sitä paitsi vaimo on matikassa paljon parempi kuin minä, muttei yhtä rohkea tekemään päätöksiä ja viemää niitä loppuun. Eli hyvä pari minulle. ![]()
Täällä ollaan kun vaimo halusi luoda uraa. Ja minä rehtinä miehenä tuin vaimoa , möin firman pois, ostinpalan toisesta ja läksin koti-isiksi. Paras päätös minun päästä koskaan. Rohkeaa,ihanaa hellikää ja rakastakaa,upeaa että kaikki on mennyt hyvin..rakkautta Teille ![]() Täällä ollaan kun vaimo halusi luoda uraa. Ja minä rehtinä miehenä tuin vaimoa , möin firman pois, ostinpalan toisesta ja läksin koti-isiksi. Paras päätös minun päästä koskaan.Työkaveri teki samanmoisen päätöksen ja lähti koti-iskäksi etelä amerikkaan,kovin oli tyytyväinen päätökseen kun hänet kesällä näin ja asiaa utelin Sent from my iPad using Tapatalk läksin koti-isiksi. Paras päätös minun päästä koskaan. Olen luullut Bavariaa vanhaksi papaksi mutta ehkei se olekkaan niin.. ![]() 1960 syntyneenä en nyt oikein tunne olevani uutta sukupolvea, mutta hyvällä kannattaa olla hyvä. Tuo kuulostaa hyvälle ![]() Onnea ja menesestystä teille kaikille Ja tietty hyvää ja turvallista reissuu Ps. Lähetämpä mukananne terkkuja Lapinmaahan sinne salaisuuksien ihmemaahan täältäkin kun sinne matkaatte ! voi , että niin kaiholla sinne kaipaan Olen luullut Bavariaa vanhaksi papaksi mutta ehkei se olekkaan niin.. Nettimaailmassa moni asia ei ole sitä, miltä se näyttää tai subjektiivisesti tuntuu. Hyvä ja viaton oppitunti aiheesta; kieltämättä minäkin luuliin Bavariaa muutaman vuoden vanhemmaksi. Nettimaailmassa moni asia ei ole sitä, miltä se näyttää tai subjektiivisesti tuntuu. Hyvä ja viaton oppitunti aiheesta; kieltämättä minäkin luuliin Bavariaa muutaman vuoden vanhemmaksi.Ehkä se johtuu että on tullut nähtyä se maailman nurja puolikin. Joskus nuorena miehenä kun oli unelmat tuli käytäy aika kaukana suomaalisen nuoren miehen elämästä maailmalla ja opittua että ihminen on kaikesta inhimillisyydestään huolimatta elukka toiselle. Siellä oppi suhtautumaan ihmisiin ja vaikeuksiin ilman tressiä. mitä nyt joskus joutuu jonkun lasin kumoamaan ja katselemaan ikkunasta ulos Ja perk... tämäkin tähän vielä, Unkari meni ja voitti!!!
Nettimaailmassa moni asia ei ole sitä, miltä se näyttää tai subjektiivisesti tuntuu. Hyvä ja viaton oppitunti aiheesta; kieltämättä minäkin luuliin Bavariaa muutaman vuoden vanhemmaksi. Tälläst tämä nettimaailma on ![]() mikään ei ole niin kuin luulee oikias elämäs ![]() itse olen monesti todennut sen että ja kun tapaan ihmisen /set ihan livenä ei HÄN/ HE olekaan olleet sellaiset kuin kuvittelin ![]() Vaan aina olen ollut positiivisesti yllättynyt miten ihania Orgi ym..tuttavani ovatkaan olleet ihan livessä ![]() Kiitos Org .. ja uudet Ystäväni ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1493 1494 [1495] 1496 1497 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|