Mökillä kävin ulkovalojen piuhoja laittamassa. Äkkiseltään hieman viileätä oli. Vajassa kun agri oli hyrisemässä, lämpesi vaja ja pystyi tekemään vajahommia.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1492 1493 [1494] 1495 1496 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mökillä kävin ulkovalojen piuhoja laittamassa. Äkkiseltään hieman viileätä oli. Vajassa kun agri oli hyrisemässä, lämpesi vaja ja pystyi tekemään vajahommia. ![]() Te tuutte tänne just silloin katsomaan pimeyttä, kun me paetaan Espanjaan (19.12.-6.1.)12 v ja minun äetee asuu savossa ja vaimo on kotoisin kittilästä. 12 v ja minun äetee asuu savossa ja vaimo on kotoisin kittilästä. Aikamoinen sekasotku: poika on belgialainen, isä savolainen ja äiti lappilainen! ![]() Aikamoinen sekasotku: poika on belgialainen, isä savolainen ja äiti lappilainen!Joo poika on syntynyt täällä ja omaa molemmat passit. Ja tavattu on ruotsissa tuon vaimon kanssa eli aika seka- sotku koko porukka kun minäkin olen kahden maan passilla. Onneks vaimo on aito lappilainen eikä sekasotku. Mutta sentään molemmat olette suomalaisia.
Onko sillä jotain merkitystä? Kaikki on ihmisiä.
Onko sillä jotain merkitystä? Kaikki on ihmisiä.Samaa aattelin minäkin Sent from my iPad using Tapatalk Sulaketta lainaamassa! käyty kulttuuria nauttimassa teatterissa...
![]() Onko sillä jotain merkitystä? Kaikki on ihmisiä. Tämä asenne kun leviäisi - kansalaisuuteen, etniseen taustaan, suuntautumisiin katsomatta. Vaan se vaatii yhtä asiaa; ei saa pelätä sitä, mikä on erilaista itseensä verrattuna. Joo poika on syntynyt täällä ja omaa molemmat passit. Ja tavattu on ruotsissa tuon vaimon kanssa eli aika seka- sotku koko porukka kun minäkin olen kahden maan passilla. Onneks vaimo on aito lappilainen eikä sekasotku. Onnea teille mahtavaa, että olette löytäneet oman rakkaan kotinne ![]() olkoon se sitten siellä euroopassa tai joskus vaikka savossa taikka jopa lapissa T jota itse rakastan todella paljon ![]() vaikka en siellä paljoa olekkaan vaan silloin tällöin piipahan vaan mutta jotain taikaa siellä lapissa on joka mua sinne kutsuu aina uudestaan ja uudestaan uuh kun on ikävä taas ![]() Onko sillä jotain merkitystä? Kaikki on ihmisiä. Eipä niin mutta tähän asti olen itse kuvitellut Bavarialla olevan belgialainen vaimo kun hän siellä päin asustelee mutta yllätyin vaimon suomalaisuudesta... .ja tavanneet toisensa Ruotsissa.
Täällä orgissa on virinnyt ihan uudenlaista, reipashenkistä kirjoittelua. Sille iso peukalo (siis kirjoittelulle...) Voi sille ![]() Voi sille Virpimu sinä olet aika Tuhma ![]()
Virpipimu sinä olet aika Tuhma niin olenkin ja se tuntuu toosii hyvältä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1492 1493 [1494] 1495 1496 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|