Ai,että volvo myy tarvike paskaaPaliokos on volg..volvolla ajettu?..![]()

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1484 1485 [1486] 1487 1488 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ai,että volvo myy tarvike paskaaPaliokos on volg..volvolla ajettu?.. ![]() Paliokos on volg..volvolla ajettu?..214000km,eli paljon ![]() 214000km,eli paljonSehän on lopunalkua nuo kilometrit, waihtoon vain ![]() ![]() ![]() Kohta puoliin pitäisi olla webasto paikoillaan ja sitten pääsee odottelemaan pakkasia. ![]() Ai,että volvo myy tarvike paskaaMistä mä tiesin mistä osat hait? .orginkäyttäjät YLEENSÄ ostaa kaikkialta muualta kuin marmoritiskiltä ![]() Mistä mä tiesin mistä osat hait? .orginkäyttäjät YLEENSÄ ostaa kaikkialta muualta kuin marmoritiskiltäNäinhän se menee Kohta on paljon vihamiehiä kommentisi takia Köyhän pakko hakea sieltä missä laatua on ![]() Vanha sanonta "köyhä ei voi ostaa halpaa" , maksaa se osien vaihdattaminen usein enemmän kuin osat. Enkä minä ketään haukkunut, syyttänyt, halveerannut etc. Totesin että kirjoitusten perusteella havaittu ostopaikka on yleensä muualla kuin marmoritiskillä EDIT: Enkä SILTI ymmärrä miksi se vesipumppu pitäisi vaihtaa ![]() Mistä mä tiesin mistä osat hait? .orginkäyttäjät YLEENSÄ ostaa kaikkialta muualta kuin marmoritiskiltä
Jos ei kukaan älykäs osta sitä uutta autoa, niin sinäkin kävelet. Joko löytyi älykkäämälle syy... ? Eikös se riitä, että uutta ostaa vain ne jotka saa siitä itsetunnon kohotusta. Hakekoot muut vaikka sakujen sisään ajamia. ![]() Helevatta, meni 500e kun vaihtoivat etupään nivelet ja linnunluut, sekä jarrulevyt ja palat. Hmm. puolet auton hinnasta. Onneksi ei ole volvo, joutuisi itkemään muutaman kymmenen sivun verran, kuten Valvon huolto ketjussa. ![]() ![]() Volvoon ei tarvitse vaihtaa vesipumppua jakopäänhihnanvaihd ossa (Ei ole Opel) , eikä kannata vaihtaa hyvää alkuperäispumppua tarvikep*skaan Tekeekö Volvo itse vesipumput? Tarkoittaako että kaikki tarvikepumput ovat homogeenisia (tasalaatuisia) materiaaliensa ja valmistustoleranssi ensa suhteen? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1484 1485 [1486] 1487 1488 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|