Ja jotkut jaksaa tääläkin vielä kehua tätä paskaa!!!!!!!!!!!!!!!Hietasaaressako?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1451 1452 [1453] 1454 1455 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja jotkut jaksaa tääläkin vielä kehua tätä paskaa!!!!!!!!!!!!!!!Hietasaaressako? ![]() Mikä on Paskaa..?Toivon mukaan et joudu tähän oravan pyörään... Ja minäkin 15V töihin,niin sit kun pyytä omia pois,ei käy,mutta herrat porskuttaa! Kyllä tää on niin ittu valtio..Mutta Eihän sinun huono kunto ole rahasta kiinni eikä valtion syy! ei kukaan muu voi sinun kuntoasi ylläpitää kuin sinä itse.. Tekivätkö testejä??Tehdään ja taas uudestaan,voi vittujen kevät!!! Toivon mukaan et joudu tähän oravan pyörään...No minä ite toivon jotta sinä menet kuntopyörään ja ajelet sillä tarpeesi mukaan, jotta kuntoudut ..ei kessua ei olutta kävelyä ja polkemista Mutta Eihän sinun huono kunto ole rahasta kiinni eikä valtion syy! ei kukaan muu voi sinun kuntoasi ylläpitää kuin sinä itse..Kunto on hyvä mutta vasen kammio toimii vaan 30 porsentisesti...Läh detään siitä!!! Kunto on hyvä mutta vasen kammio toimii vaan 30 porsentisesti...Läh detään siitä!!!No mitä on aikomuksena tehä? Otsikko: Mitäs tänään tehty?Mitäs sitten ![]() On se kumma, ettei EU:ssa katsastettu ja rekisteröity tavara liiku ilman turhaa byrokratiaa. Pari konttoria olis halunnu vielä yhteensopivuuspaper in jarruista! ![]() Hinattu yx vaunu Vuosaaresta maakuntaan. Huomenna ostaja saa sähkö- ja kaasupaperin ja rekkarin. Saksan katsastus sentän kelpas.En kommentoi jotta ei synny sota! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1451 1452 [1453] 1454 1455 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|