rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 10178506 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.07.2021 kello on 15:39
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #21555 : 15.10.2014 kello on 09:56 »
  Voi niitä aikoja, kun joutui vaihtelemaan niitä peltisiä hihnapyöriä.

Aika entinen ei koskaan enää palaa (toivottavasti).

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #21556 : 15.10.2014 kello on 09:59 »
Heräsin ennen aikojaan ikävään uneen, jossa ropasin bemarin takavaloa, joka pätkii. Eli eikun kahville keräämään voimia.
Kävin sitten katsomassa sen valon. Hiukan, kun kiersin tiukemmalle, se syttyi. On kyllä ärsyttävää, kun joskus puolen tunnin työmatkalla tuo puhuva auto sanoo kaksikin kertaa "Bling! Äiti! Takavalo on pimeänä. Tee jotain!"  :-X

Siivosin autosta isoimmat jätteet, kuten kertsarimukit pois. Mun pitäis käydä jossain katsastuskonttorill a hakemassa vikalista. Heräsin liian myöhään katsastukseen. Ihan omaa tyhmyyttä.

Mä en ole enää ihan varma, onko toi hyvä systeemi, että auto itse näyttää huollon tarpeen?
Ketuttihan se Sorentoa käyttää 15 tonnin välein, eli kaksi kertaa vuodessa huollossa. Tuo on nyt määräaikaishuollett u toukokuussa 2013, ja vieläkin palaa kaksi viidestä täpästä, eli ei ole kiire huoltoon. Ja autolla kuitenkin ajettu 20 000km. Pöh!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:39
« Vastaus #21557 : 15.10.2014 kello on 10:00 »
  Voi niitä aikoja, kun joutui vaihtelemaan niitä peltisiä hihnapyöriä.

Puimakoneissa oli valurautaisia ja PUISIA.   ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #21558 : 15.10.2014 kello on 10:11 »
Kaija   "Heräsin ennen aikojaan ikävään uneen, jossa ropasin bemarin takavaloa, joka pätkii"
 :) :) :)
Mieheni sanoo mulle hymyssä suin ,et eihän bemarissa vikoja ole...siinon LAATUvikoja.. Thumb Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:36
« Vastaus #21559 : 15.10.2014 kello on 10:28 »
Tänään jos menee autotarvikeliikkees een ja pyrkii ostamaan siivapyörän. Myyjä luulee sitä uudeksi hesen hampurilaiseksi.  :D
:laugh: Kyllä Turun paikallisessa ad kaupassa tiedettiin heti mistä on kyse  ;) Thumb sitä ollaan vielä niin vanhan liiton miehiä, et eletään vielä vanhaa hyvää aikaa  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #21560 : 15.10.2014 kello on 10:35 »
Kaija   "Heräsin ennen aikojaan ikävään uneen, jossa ropasin bemarin takavaloa, joka pätkii"
 :) :) :)
Mieheni sanoo mulle hymyssä suin ,et eihän bemarissa vikoja ole...siinon LAATUvikoja.. Thumb Thumb

Totta! Ja kalliita laatuvikoja!  :laugh:
Mihin tuon merkin mielikuva perustuu?  :o

Muistin just, että eihän tuossa Riesassa aukea edes konepelti. JOS katsastusmies ei saa kuskin ovea eikä konepeltiä auki, niin sen on päivä pilalla ja Riesan lisäksi se hylkää kaikki iltapäivällä tulevatkin autot.  >:(
Kävin sitten näpit jäässä kokeilemassa: neljännellä yrittämällä sain sen pellin auki. Suihkutin paremman puutteessa silikonia niihin systeemeihin. Niin ja lisäsin tuulilasinpesuneste ttä, kun en tiedä, koska pelti suostuu aukeamaan seuraavan kerran. Ovia napsuttelin myös kiinni ja auki. Viime talven korjausten jäljiltä kuskin ovi ei aina napsahda heti auki. Niin ja turvatyynyn merkkivalo palaa. Voisko siihen laittaa mustaksi tussattua teippiä?
Varasin katsastusajan klo 12 ja otin rytmihäiriönestolää kkeen. Nyt mä tarviin kolmannen kupin kahvia!  :)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #21561 : 15.10.2014 kello on 10:57 »
    Aamukävelyllä niin kuin joka ikinen aamu.  ;D

Toki nyt lauantaista lähtien ovat maisemat vaihtuneet mutta tämän syksyn ekat pakkasaamukävelyt, olikohan sitä herätessä peräti -7 astetta.

• Vieras
    « Vastaus #21562 : 15.10.2014 kello on 11:16 »
    Mopot tuli siirrettyä talvisäilöön, lukkojen taakse.

Kohtahan taas alkaa kevätaurinko lämmittämään
    niin jatketaan sitten uudelleen.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:46
    • viva la France
    « Vastaus #21563 : 15.10.2014 kello on 11:47 »
    Aamulla ani varhain lenkillä koirien kera tunnin verran, hikeä pukkas kun piti kunnon marssitahti yllä eikä juuttunut miettimään esi-isien tekoja. Sitten kauppa reissu ja nyt tutkailen huommisen ohjelmaa.
    josko sitä aamusta tuonne katselemaan.http://www.mobicar.be/index_nl.html

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #21564 : 15.10.2014 kello on 12:07 »
    Totta! Ja kalliita laatuvikoja!  :laugh:
    Mihin tuon merkin mielikuva perustuu?  :o

Muistin just, että eihän tuossa Riesassa aukea edes konepelti. JOS katsastusmies ei saa kuskin ovea eikä konepeltiä auki, niin sen on päivä pilalla ja Riesan lisäksi se hylkää kaikki iltapäivällä tulevatkin autot.  >:(
    Kävin sitten näpit jäässä kokeilemassa: neljännellä yrittämällä sain sen pellin auki. Suihkutin paremman puutteessa silikonia niihin systeemeihin. Niin ja lisäsin tuulilasinpesuneste ttä, kun en tiedä, koska pelti suostuu aukeamaan seuraavan kerran. Ovia napsuttelin myös kiinni ja auki. Viime talven korjausten jäljiltä kuskin ovi ei aina napsahda heti auki. Niin ja turvatyynyn merkkivalo palaa. Voisko siihen laittaa mustaksi tussattua teippiä?
    Varasin katsastusajan klo 12 ja otin rytmihäiriönestolää kkeen. Nyt mä tarviin kolmannen kupin kahvia!  :)
    Toivotan Sulle onnea katastukseen..toivo ttavasti menee läpi Thumb Thumb
    Yks kiva on kans tää aina niin kätevä keskuslukitus... Thumbd Thumbd >:D  olin myymäs yhtä bemua ((oli muuten ihan sikahyväja mageet oli murinat)) ja ostaja oli tulossa,noo minä pihalle ja ovea avaamaan..V###u se mitään auennu.. :-\ arvaa repeskö päässä muuan suoni.
    Isäntä kaverinsa kanssa "murtautumaan " bemuun,n.40min ähellyksenkään jlk.ei sisälle oltu päästy >:D
    Minä sitten yrittämään myöskin ikkunan kautta rautalanka patentilla joskos..joskos..(( tämä oli eka kerta kun autoon murtauduin ))  he hee  :D
    ovi aukes ja sisään Thumb Thumb Thumb
    Sen jlk ei bemsun ovia ole meillä lukittu talvella.Ja ainoatakaan omaa bemsua en myy..en enää.kivahan näitä on pihalle kerätä,,olisi vaan sitä hilloo laittaa noi kuntoon..vaan niinkuin sanoit se maksaa ja ne osat näihin  on niiin mukavan hintaisia.

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #21565 : 15.10.2014 kello on 12:14 »
    Toivotan Sulle onnea katastukseen..toivo ttavasti menee läpi Thumb Thumb
    Yks kiva on kans tää aina niin kätevä keskuslukitus... Thumbd Thumbd >:D  olin myymäs yhtä bemua ((oli muuten ihan sikahyväja mageet oli murinat)) ja ostaja oli tulossa,noo minä pihalle ja ovea avaamaan..V###u se mitään auennu.. :-\ arvaa repeskö päässä muuan suoni.
    Isäntä kaverinsa kanssa "murtautumaan " bemuun,n.40min ähellyksenkään jlk.ei sisälle oltu päästy >:D
    Minä sitten yrittämään myöskin ikkunan kautta rautalanka patentilla joskos..joskos..(( tämä oli eka kerta kun autoon murtauduin ))  he hee  :D
    ovi aukes ja sisään Thumb Thumb Thumb
    Sen jlk ei bemsun ovia ole meillä lukittu talvella.Ja ainoatakaan omaa bemsua en myy..en enää.kivahan näitä on pihalle kerätä,,olisi vaan sitä hilloo laittaa noi kuntoon..vaan niinkuin sanoit se maksaa ja ne osat näihin  on niiin mukavan hintaisia.

Kiitos piristyksestä!  ;D
    Täällä katsastuskonttorill a näyttää nyt pahalta. Olin eka, joka on käyttänyt uutta systeemiä ja maksanut etukäteen netin kautta. Uutuus on tullut käyttöön just tänään. Kolme ukkoa sitten tuossa tietokoneella kiroili, kun yrittivät saada tietoja ulos. Ja mä kun oletin niiden hermostuvan vasta kohdassa "avaa ovi"...  ;)

• Vieras
    « Vastaus #21566 : 15.10.2014 kello on 12:20 »
    Live lähetys suoraan katsastuskonttorilt a?

Anna jatkuvaa tietoa toimenpiteestä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
    « Vastaus #21567 : 15.10.2014 kello on 12:28 »

Nyt odotellaan sitä hylkypaperia. Jos airbagin valo palaa auto ei mene korjauskehoituksell a läpi

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #21568 : 15.10.2014 kello on 12:32 »
    Nyt odotellaan sitä hylkypaperia. Jos airbagin valo palaa auto ei mene korjauskehoituksell a läpi

Näin siinä taitaa käydä. Saa nähdä, mitä kaikkea muuta tulee esiin.  :o

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #21569 : 15.10.2014 kello on 12:34 »

Toivottavasti tää mun hermostunut höpöttely ei haittaa ketään?  :-X
    Tuolla yks hemmo nuljuttaa autoa. Ai, nyt se kopsahtikin lattialle. Toivottavasti niillä on printterissä tarpeeksi paperia vikalistan tulostamiseen.

Hitto, mä olen ollut täällä jo 40min. Ja kuolen kohta nälkään.