Niitä sitten kylvän sopiviin paikkoihin ja luulen olevani
orava seuraavassa elämässä

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1435 1436 [1437] 1438 1439 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Niitä sitten kylvän sopiviin paikkoihin ja luulen olevani orava seuraavassa elämässä ![]() hieno homma, tän päivän suomess tarvitaan vahvoja mielipiteitä.. jas joku vetää herneen nokkaan ni siinäpähä vetäköön, kyll tekijälle töit löytyyPakkohan sitä on välillä avautua, kun meillä on töissä hiukan huvittava tilanne työnjohtajana on ukko, jolla ei ole alan koulutusta kyseiseen hommaan, ei ole itse oppinu, eikä muutenkaan ole se penaalin terävin kynä Meillä tuntuu riittävän, et on vaan toimitusjohtajan kaveri ![]()
ei nii hirveesti nappais..mutta sitten ei tarvi olla pakkasilla koko ajan passissa lämmittämässä isompaa kanalaa,ku tuo koppero lämpenis aina niin edullisella sähköllä Ei vielä mitään,mutta puolenpäivän jälkeen vaunulle tekemään teltan pohja valmiiksi...Vaneria tarttee vielä ostaa,sit valmis... ja keittelin kaffet ny vaa oottelen et saan kaffe seuraa ![]() ![]()
Vaihdettu pösöön uus kampiakselin siivapyörä Vae että, siivapyörä. ![]() Tänään oli työpäivä, en kerenny lenkillekkään. Mutta kuitenkin kävin Truben leipomossa nisukaffeella. ![]() Vae että, siivapyörä.Mitäs hauskaa siinä oli ei mua ainakaan palijo naarattanu kun tuolla pihalla konttasin ja kirosin sitä vaihtaessa, vai kutsutaanko sitä kenties savolaisittain jollain eri nimellä ![]() tankki plus pakolliset 10+ litraa. Kaupoissa ja taxfreessäkin kävin, mutta ei löytynyt sopivaa ostettavaa. Naapuri vaikuttaa olevan kovasti makean perään, kun valikoima oli muuttunut hyvin suklaa- pitoiseksi.
Mitäs hauskaa siinä oli Tänään jos menee autotarvikeliikkees een ja pyrkii ostamaan siivapyörän. Myyjä luulee sitä uudeksi hesen hampurilaiseksi. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1435 1436 [1437] 1438 1439 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|