|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1431 1432 [1433] 1434 1435 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aika-ajojen jälkeen täällä kuulemma imuroidaan. Olen hiukan valmistellut asiaa eli vienyt pienimmät matot ulos. En kyllä tiedä, kuka imuroi. Ehkä kehitän jonkun projektin, kuten vaikka keittiön tasojen siivouksen, jonka takia en ehdi imuroida? No, nyt voitte aloittaa imuroinnin. Aika-ajot loppu jo. Tehty teltan pohjaa ja materiaali loppu kesken,jotta homma jatkuu viikolla sitten,ja koffi korkattu Aika-ajojen jälkeen täällä kuulemma imuroidaan. Olen hiukan valmistellut asiaa eli vienyt pienimmät matot ulos. En kyllä tiedä, kuka imuroi. Ehkä kehitän jonkun projektin, kuten vaikka keittiön tasojen siivouksen, jonka takia en ehdi imuroida? osta ennakko joululahjaksi automaatti-imuri niitä on sitten vielä pesureitakin jotta imuri käyntiin ja itse voit nostaa korkkarit kaakkoon ![]() No, nyt voitte aloittaa imuroinnin. Piti ensin toipua Bottaksen viimeisestä kurvista tai jotain! ![]() Kaikkien näiden vuosien (14,5) jälkeenkin mä hämmästelen Pasin asennetta imuroimiseen: siinä, missä mä valitan ja voivottelen ja keitän vielä suunnittelukahvit, tuo ottaa imurin ja imuroi! ![]() Mun hommaksi jäi keittiö ja kylppärit. Mä vihaan imuroimista yli kaiken, mutta tykkään pestä vessoja ![]() Hiukan annettiin kyytiä takapihaa koristaville lehdillekin. Keksin keväällä, että lumentyönnin on oiva apuväline niiden pikkupirulaisten nostamiseen metsän puolelle! Pyykinpesu on edelleen vaiheessa. Ihana päästä illalla puhtaisiin lakanoihin nukkumaan! Eli tänään on saunapäivä. ![]() Kuunnellaan netin kautta espanjalaista iskelmämusiikkia. Ihan leppoisa iltapäivä! osta ennakko joululahjaksi Toimiiko se oikeasti? Mites paksut matot? Putoais vielä ressukka rappusista... ![]() Ai niin,mtuulikaapin matto taitaa olla edelleen pihalla... Alakerran takkahuoneessa, jossa on kivilattiat, joku robottipesuri vois olla hyvä juttu. Siellä ei ole ollenkaan mattoja... Toimiiko se oikeasti? Mites paksut matot? yks kaveri, jolla on asunto kans siellä espanjassa kehui molempia ihan huippu hyväksi mutta sanoi, ettei kaikist halvinta pidä ostaa en huomannut kysyä miten toimii rapuissa mutta joskos tietää, ettei saa rapusille mennä ![]() Sent from my iPad using Tapatalk
Tehty teltan pohjaa ja materiaali loppu kesken,jotta homma jatkuu viikolla sitten,ja koffi korkattu Eikö ollut teltan koko tiedossa kun pohjavärkit kesken loppui? Eikö ollut teltan koko tiedossa kun pohjavärkit kesken loppui? Kyllä Ripa ottaa taas ensviikolla mukaan pari lautaa ja pari kohvia. Hitaasti hyvä tulee. Aamulla kävin nostamassa verkot,pari ämpärillistä hailii tuli. Olihan homma putsata ne. Ovelia nuo nuoret,päättivät pitää rapujuhlat ,eilen kysyivät halutaanko me vanhukset tulla bileisiin mukaan. No voidaanhan me tulla sanottiin ja kas kummaa, nuoret onkin meillä bilettämässä,jouduin paljun lämmittämään,pihasaunakin pitää lämmittää. Eihän tässä näin pitänyt käydä. ei sun sentään rapuja tarvinnu ravustaa ![]() Eikö ollut teltan koko tiedossa kun pohjavärkit kesken loppui?Harkiten ja tarkkaan laskettu. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1431 1432 [1433] 1434 1435 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|